Wednesday, March 20, 2013

Baru Acah Budak Cerdik Dah Terkeluar Kencing..

Presiden 'Mursi' @ Ghafir sedang berucap 
  

Samada telah terlalu konfiden atau telah hilang keyakinan, Nuar Brahim @ budak cerdik dikatakan telah berura-ura untuk meninggalkan kubu kuatnya di Permatang Pauh dan mencari lokasi baru untuk ditandingi.
 
Nik Aziz mengatakan payah UMNO nak tolak budak cerdik ni. Dia hebat, boleh dapat majoriti berpuluh ribu jika bertanding di Permatang Pauh. Mungkin merasakan Parlimen Permatang Pauh sudah pasti berada di dalam dakapan, Nuar selaku Hero kena mencari satu kawasan lain untuk menambahkan koleksi kerusi Parlimen untuk pakatan.
 
Ini tidak menghairankan kerana beberapa orang tokoh pembangkang sememangnya sudah berura-uran untuk meninggalkan kawasan lama masing-masing kerana telah gagal membela rakyat dikawasan tersebut dan ingin menipu rakyat di kawasan baru.
 
Sallehuddin Ayub dikatakan akan ke Johor, Lim Kit Siang Ikan juga akan ke Johor. Saiffuddin dikatakan akan kembali ke Kulim. Banyak lagi pemimpin pakatan akan berhijrah untuk 'menawan' kawasan baru.
 
Nuar sendiri mengatakan dia mungkin berpindah ke kawasan baru di Perak ataupun di Selangor. Tentunya ke kawasan yang lebih selamat kerana ada juga berita mengatakan bahawa Permatang Pauh bukan lagi merupakan kerusi yang selamat untuk beliau.
 
Utusan Malaysia juga melapurkan bahawa sekarang ini UMNO Bahagian Permatang Pauh telah menumpukan gerak kerja yang tersusun dalam usaha untuk menawan kembali kerusi tersebut daripada pakatan.
 
Permatang Pauh kini sedang digempur habis-habisan dan jentera UMNO pelbagai peringkat dikatakan telah bersatu tenaga dalam mempastikan misi tersebut berjaya.
 
Agaknya itu yang membimbangkan Nuar kerana dia tidak akan sanggup menghadapi dunia sekiranya ditewaskan oleh BN di kubu kuatnya sendiri. Hai takkan UMNO baru nak acah gempur, Nuar dah terkeluar kencing.. Baca seterunya di bawah.
 
 
10072010580
 
 
Gempur Permatang Pauh mahu menangi semula tiga kerusi
 
 

 
 
SABTU lalu UMNO Permatang Pauh melancarkan Program 100,000 Gempur Permatang Pauh. Sebanyak 1,000 sukarelawan yang terdiri daripada anggota wanita dan pemuda UMNO akan mengedarkan 100,000 risalah mengenai Barisan Nasional (BN).
 
Ia juga sebagai isyarat kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR) bahawa, UMNO tidak akan memberi kemenangan mudah malahan bersedia untuk merampas kembali kerusi itu. Ketika ini di Permatang Pauh, perang bendera parti politik juga sudah bermula. Bilik gerakan PRU juga dibuka. Cuma aktivitinya belum rancak. Seterusnya..

Baca juga di sini.
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA PAKATAN.
 

1 comment:

  1. Dengar kata dia nak bertanding di Ipoh Timur menggantikan Lim Kit Siang yang berpindah ke Johor. Ada harapan bungkus ni.... Dia belum kenal cina-cina Ipoh. Tak kan derang pangkah Melayu walaupun parti yang sama. Hehehe

    http://mycybertrooper.net.ms/

    ReplyDelete