Sunday, March 17, 2013

Itulah PM Ni, Lain Kali Hati-hati..Jangan Sentuh Hak Orang..

Gelombang merah..
 
 

Ooomangaii berkoyan-koyan dan berebut-rebut pemimpin Pas daripada yang tak berapa nak cerdik sehinggalah kepada yang memang tak cerdik dan layak sebagai pelawak menghentam Perdana Menteri setelah PM menyebut 7 dosa Pas. Baca di sini.
 
Menyebut tentang dosa pahala, syurga neraka ini memang sudah menjadi hok (hak) mutlak PAS dan pemimpinnya walaupun pemimpin Pas tersebut tidak ada sama sekali kelayakan agamanya. Pemimpin selain daripada PAS tidak layak untuk bercakap soal hukum hakam. Ini sudah menjadi satu undang-undang rasmi sejak berpuluh tahun dahulu.
 
Semasa PRK Tenang, Tun Mahathir telah menyanggah Nik Aziz dalam beberapa isu yang berkaitan agama dan pendirian Jokiden ialah tentang soal agama ini Jokiden lebih yakin dengan apa yang Tun Mahathir katakan berbanding dengan apa yang Nik Aziz katakan. Maaflah. Sebabnya Tun Mahathir apabila menyintuh tentang isu agama dia akan berkata sesuatu yang benar mengikut pemahamannya dan dia jarang tersilap. Sedangkan Nik Aziz apabila bercakap sesuatu, selalunya dikaitkan atau di kenenkan dengan politik. 
 
Ada orang tidak menunjuk-nunjukkan ilmu agamanya. Ada orang pula sudah seolah-olah riak dengan gelaran dan sanjungan orang tentang 'ilmu agamanya'

Melihat kepada komen-komen yang erotik daripada pemimpin Pas mengenai ingatan PM terhadap 7 dosa Pas, maka fahamlah kita bahawa kenyataan tersebut mempunyak impak atau kesan yang mendalam. Sebab itu para pemimpin dan pencacai Pas segera tampil untuk memperbetulkan keadaan supaya jangan berlarutan menjadi parah. Bimbang sangat Pas dengan ingatan PM itu.
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN.U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment