Thursday, March 21, 2013

U Tak Terima Rasuah I Saman you..


 
Akhirnya Papagomo kena saman juga dengan Nuar Brahim. Tujuan saman ini selain daripada menuntut bayaran berjuta ringgit tentulah juga untuk menutup atau menghalang pihak-pihak berkenaan daripada terus memainkan isu ini. Taktik Nuar ini memang telah lama dimaklumi.
 
Dia paling tidak 'mempercayai' mahkamah, namun dia juga yang paling banyak menggunakan mahkamah untuk menutup mulut pengkritiknya.
 
Awang Selamat pernah menulis dalam ruangan bisik-bisik suatu masa dulu, bahawa cubaan untuk merasuah orang-orang tertentu supaya membuat pengakuan yang memihak kepada Nuar bukanlah perkara baru.
 
Di dalam kes yang melibatkan beliau sememangnya pihak Nuar cuba memancing sesiapa sahaja supaya berpihak kepadanya. Awang Selamat menyebut ada cubaan untuk memancing pihak peguam, pihak pendakwaraya dan pihak polis.
 
Terkini menerusi sidang akhbar Tan Sri Rahim Thamby Chik dikatakan Datuk Eskay juga sedaya upaya cuba di rasuah supaya membuat pusingan U. Tentang bayaran jangan dipersoalkan, sebut sahaja banyak mana. Ngeri kita mendengarnya. Rujuk kepada artikel Agenda Daily yang dipautkan di bawah. 
 
Nyatalah PRU13 sudah hampir sangat, sebab itu Nuar akan menggunakan segala kaedah supaya segala perilaku beliau tidak diperbincangkan di khalayak umum.
 
Mari kita lihat siapa yang kena selepas ini?
 
Apakah Ezam akan di saman, apakah Roslan Kassim akan disaman, apakah Ummi Hafilda juga akan disaman sekiranya tidak berhenti berceramah.
 
U mahu duit atau you mahu kena saman???
 

Video seks: Anwar fail saman terhadap Papa Gomo

KUALA LUMPUR 21 Mac - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman malu terhadap pemilik laman blog Papa Gomo kerana didakwa menyiarkan perkataan-perkataan fitnah berhubung video seks yang mengaitkan Ketua Pembangkang itu dengan seorang lelaki.
  
Anwar memfailkan saman itu terhadap Wan Muhammad Azri Wan Deris melalui Firma guaman, Tetuan Daim & Gamany di pejabat Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur di sini.
 
Menurut peguam N. Surendran, plaintif akan menuntut ganti rugi RM100juta. - UTUSAN
 
AgendaDaily juga melaporkan bahawa Datuk Eskay telah cuba di pujuk rayu, supaya membuat U Turn dan membersihkan nama Nuar.
 
 
  
 
 

 
 
 
 
 
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment