Saturday, March 23, 2013

Jam Omega Akhirnya Dilelong... Yahoo!!! Parlimen Bubar...

Nasib kaulah jam..
  

Sepanjang hari ini dan besok PM berada di Pahang, negeri beliau dalam jadual yang amat padat. Star melaporkan PM akan bersama dengan komuniti Cina di Stadium Darul Makmur pada malam ini dalam majlis mengutip derma untuk Sekolah Menengah Chung Hwa.
 
Target kutipan ialah RM10 juta untuk membina bangunan baru. Sebanyak 1,000 buah meja telah habis dijual. Turut menyertai PM ialah Supurstar Hong Kong Jackie Chan dimana dia akan melelong 3 buah jam (mungkin jam omega kot)
 
Selesai  majlis tersebut PM akan ke majlis yang satu lagi iaitu di sebelahnya sahaja yang disertai oleh artis-artis Malaysia.
 
Pada hari Ahad pagi PM masih di Kuantan sebelum kembali ke KL. PM dikatakan akan menonton F1 dan menyampaikan hadiah kepada pemenang.
 
Selesai majlis tersebut Perdana Menteri akan menyampaikan hadia Golf Maybank pula di Damansara. Pada sebelah malam PM akan mengurung diri di rumah dan tidak mahu sesiapa 'mengganggu' atau mengacaunya.
 

Photo: Jam Omega dilelong
Star Nation 22/3/13

Pada hari Isnin Perdana Menteri tidak langsung mempunyai aturcara program. Agaknya masa itulah beliau akan mengumumkan pembubaran Parlimen. Kito tunggu yo lah. Selasa PM kembali bertugas dan dilaporkan akan berada di Langkawi merasmikan LIMA. We love PM.


 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment