Wednesday, March 20, 2013

Siapa Kata Beliau Tidak Disenangi...


 
YB Wee Choo Keong turut minta autograf dari DSRM.. Tunggulah pakatan akan spin, kata dia akan jadi calon BN dalam PRU13 kelak.


Ramai sungguh yang ingin mendapatkan tanda tangan daripada DSRM ni termasuk bekas pemimpin DAP@PKR YB Wee Choo Keong bersempena Pelancaran buku Biograpi beliau. Peluang sebegini bukannya selalu datang.
 
Para blogger pastinya akan mengulas tentang buku ini nanti samada daripada jenis kertas, jumlah muka surat, isi kandungan sehinggalah kepada harganya. Dikatakan juga banyak persoalan yang bermain diminda rakyat tentang tohmahan yang dilemparkan kepada wanita pertama ini akan terjawab menerusi pengkisahan dalam biografi ini.
 
Mungkin juga akan di komen tentang waktu pelancarannya apakah menepati masa iaitu ini masa yang paling sesuai. Sama-sama kita nantikan.
 
Kepada yang suka membuat fitnah tersebut sila beli dan baca buku ini. Kepada yang suka pula mempercayai fitnah-fitnah tentang diri beliau juga disarankan supaya membaca buku ini. Sekiranya sayang sangat duit RM150 itu, pinjamlah dari kawan-kawan dan mesti baca. Kalau nak tunggu Sinaran keluarkan secara bersiri tentulah lambat. Jokiden nak tunggu yang kulit nipis baru nak beli. Beli tetap beli.
 
 
 




 

1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment