Tuesday, April 16, 2013

Tidak Lama Lagi Kit Siang Akan Main Lagu Lama...

  

Setiap kali PRU Kit Siang mempunyai taktik atau strategi terakhir yang boleh meruntun hati masyarakat Cina. Ini telah dia lakukan sejak dahulu lagi.

Pada peringkat awal kempen dia akan membakar semangat kecinaan, mengapi-apikan semangat perkauman dan semangat bencikan UMNO/Melayu.
 
Dia akan mengatakan Cina danak tirikan di Malaysia ini. Cina menjadi 2nd class citizen. Dia kata Orang Melayu membolot kesemuanya. MCA tidak memperjuangkan nasib kaum Cina. Dia juga akan terlupa atau buat-buat lupa bahawa 50 orang yang terkaya di Malaysia adalah dari kaum Cina.
 
Dia akan kutuk Tan Sri Syed Mokhtar Al Bukhary semau dia. Dia akan kata Tun Mahathir bapa kepada segala rasis. Maknanya dia akan membakar sentimen kecinaan secara berlebihan.Dia menyeru orang Cina supaya bersatu menentang orang Melayu khususnya UMNO.
 
Dia akan kata sekolah dan pendidikan Cina terabai. Peluang dalam dasar Ekonomi baru habis di bolot oleh kaum Melayu tanpa dia. Dia akan kata pemimpin UMNO kuat mengamalkan rasuah. Yang dia terlupa kata ialah pemberi rasuah tegar ialah orang-orang Cina atau peniaga Cina. 

Kemudian pusingan kedua dia akan memperbesar-besarkan perjuangan DAP untuk kaum Cina dan mengutuk MCA. Kemudian dia akan mengatakan DAP akan buat itu dan ini. DAP akan menyelamatkan kaum Cina bla...bla..bla..

Akhirnya pada saat-saat akhir dia akan kata UMNO/BN kuat, pakatan tidak mampu nak tawan Putrajaya, pakatan akan kehilangan Selangor, Kedah dan Kelantan. Dia juga akan kata DAP akan kehilangan kerjaaan Cina di Pulau Pinang sekiranya orang Cina tidak mempertahankannya. Akhirnya pengundi Cina akan cair dan memberi kemenangan simpati kepada DAP. Lama dah tahu cara dia tu.
 
 

1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA JANJI2 PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment