Saturday, April 20, 2013

Gambar Ini Menjelaskan Siapa Pemenangnya..


   Calon-Calon P141 Lembah Pantai

Pertandingan di Parlimen Lembah Pantai P.141 bakal menyaksikan pertembungan tiga penjuru antara calon Barisan Nasional (BN), Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin, calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar dan calon Bebas, Rusli Baba pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.Foto:MediaUMNO[FikSalem]
Yang tangan di atas tentulah itu yang akan menang..

Menarik di sana sini.
 
Artis Herman Tino bertanding menentang Dato' Seri Noh Omar dalam saingan tiga penjuru. Di Pasir Mas Johan Che Pa tidak mengemukakan kertas pencalonan.. Datuk Ibrahim Ali melawan nik Abduh. Smart sungguh strategi ini. Jokiden ingat dulu strategi ini akan digunakan di Gombak, di mana Dr Hassan Ali bertanding BEBAS yang mesra BN.
 
 
Cayalah Tok Him..
 

Di Parlimen Pandan bekas Presiden MCA dan bekas penyandang, Ong Tee Keat tidak mengemukakan kertas pencalonan.

Naib Ketua Wanita Datuk Kamilia dipecat serta merta kerana bertanding atas tiket Bebas menentang BN. Ikutkan nafsu lesu. Ditawarkan Senator tak mahu, ditawarkan EXCO tidak mahu. Ish..ish..ish..
 
 
Masa kes NFC lagi Jokiden sudah cadangkan dia ni dipecat... hah..
 
  

Di DUN Pilah, kawan baik dan kawan sekolah Jokiden bertanding atas tiket PKR. Dia disebut-sebut ingin bertanding dalam PRU sejak 1995 lagi. Hari ini perkara itu menjadi kenyataan. Oleh kerana kami berlainan parti Jokiden tidak menyokong dia.

Di Sepang, Ketua UMNO Bahagian Sepan IR Mohd Zain ditentang oleh Ketua Pemudanya sendiri iaitu Suhaimi Moh Ghazali.
 
Di Parlimen Arau, Timbalan Mursyidul PAS Dr Haroun Din betanding dengan Tan Sri Shahidan Kassim.
 
Yang memalukan dan mungkin menghina sistem PRU di Malaysia ialah calon OKU di Bukit Geluggor Pulau Pinang, di mana Karpal Singki terpaksa diusung ke dewan penamaan calon. Jika orang lainlah yang melakukan itu pastilah dia akan berkata orang itu mempersendakan demokrasi Malaysia. Untuk menguruskan diri sendiripun tidak mampu, inikan pula hendak menguruskan puluhan ribuan pengundi. Jika dia menang, malanglah pengundi di sana.

Pemfitnah nombor satu negara Badrul Hisham Shahrin ditentang oleh Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang. Ado tompek sonighi poie pulak botanding tompek oghang.. ha amik kau.
 
 
 

   
Saya akan kembali berkempen.. hahaha..


VIDEO: Herman Tino Lawan Datuk Noh Omar Di Tanjung Karang!
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA JANJI2 PAKATAN.
 

1 comment:

  1. Saya setuju sangat Kamilia ni dipecat. Dia memang tak ikhlas dalam perjuangannya. Dia tak sabar-sabar nak mengambil tempat Shahrizat semasa kes NFC. Sekarang dah terbukti bahawa dia lebihkan jawatan daripada perjuangan untuk parti.

    ReplyDelete