Wednesday, March 27, 2013

Naib Presiden Arahkan Setiausaha Agung Dipecat Serta Merta..


 
 

Nasib baik video Nurul Izzah dan bukannya video Nurul Nuha. Tidak ada kerja lainkah Ciputdin ni selain daripada hendak memalukan Naib Presiden partinya si Nurul Izzah tu, yang sangat membenci anggota keselamatan terutamanya polis.
 
Ada ke patut si Pudin ni mengatakan ada video porno Nurul Izzah bakal dikeluarkan. Daripada orang tidak tahu, dah orang ghairah ingin tahu. Betul ke?? dengan siapa?? dengan Nepal ke, Bangla ke?? atau dengan Tian Chuak ke??
 
Tidak pasal-pasal sahaja puak-puak pakatan ini terpaksa bekerja keras untuk menepis segala 'fitnah' yang dilemparkan kelak. Kata Usmang Awang dulu, "Tak ado kojo, caghi kojo, ado kojo tocongang-congang" Inilah dia contohnya. Tidak ada beban batu pulak digalas.
 
Kalau betul si Pudin ni sudah menengok atau melihat video atau gambar tersebut, yang katanya dia dijemput oleh ejen-ejen UMNO, pergi je lah kat mana-mana balai polis yang berhampiran dan buatlah report macam anak jantan.
 
Apa ada kena mengena kisah dia dijemput, kemudian ditunjukkan gambar-gambar lucah Naib Presiden dan selepas tu dia boleh buat pulak pengistiharan. Report jelah  supaya siasatan dapat dijalankan. Tak kan nak minta simpati rakyatpun sampai nak mengaibkan Naib Presiden sendiri Pudin oii!!!

Kisah lanjut di sini. dan sini

1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA PAKATAN.

No comments:

Post a Comment