Saturday, March 9, 2013

Konspirasi..Anak Saya Dipergunakan... Kah..Kah..Kah..Kah..


Kah...kah..kah..kah..kih..kih..kh..kih. mereka percaya eden anti rasuah.. kih..kih..kih, mereka dah mula nak pocayo ini sumo konspirasi, bukan transformasi.. kah..kah..kah.
  

KONSPIRASI..??? KAH..KAH..KAH..KAH..

ANAK SAYA DIPERGUNAKAN OLEH KHAIRIL ANNAS JUSOH... KIH..KIH..KIH..KIH..

PASSWORD 'MOKHTAR'  KAH...KAH..KAH.. KIH..KIH..KIH..

Maaflah dah terikut-ikut pulak cara Tukar Tiub ni.. Namun pengakuan Azlan bapa Saipul ni memang selayaknya diketawakan sampai kita terguling-guling.

Konspirasi atau tidak, ia tidak boleh membersihkan Nuar. Nuar tidak akan menjadi suci dalam sekelip mata.
 
Blog pro pembangkang sendiri mempertikaikan dan meragui tindakan  Azlan ini berkemungkinan untuk memerangkap dan membalas dendam terhadap Nuar. Blog pro pembangkang ini iaitu suarapakatanrakyat menolak andaian yang Nuar merasuah Azlan kerana mereka percaya sangat yang Nuar ni begitu bersih dan anti rasuah. Memanglah pencacai pakatan ini dungu jika itu alasannya.
 
"Maka itu, persoalan yang menerpa di kepala setiap orang sekarang ialah, apakah yang mendesak Azlan sehingga membuat pusingan U begitu sekali? Ada dakwaan yang mengatakan Anwar telah membayar sejumlah wang kepada Azlan untuk membuat sidang media tersebut.
 
Tapi laman ini menolak sekeras-kerasnya andaian tersebut kerana Anwar adalah seorang yang tegas menolak perlakuan rasuah, bagaimana pula beliau boleh dikaitkan dengan cuba membayar Azlan? Tidak masuk akal.
 
Justeru hanya satu pilihan yang tinggal – tindakan Azlan ini hanya untuk melangsaikan dendamnya terhadap Anwar." Kata blog itu lagi.
 
Kenyataan ini diperkuatkan lagi dengan kenyataan balas Saiful yang masih mengekalkan dakwaan asalnya bahawa kejadian liwat itu benar-benar berlaku."
 
Tengok ayat yang bertanda merah tersebut, "Nuar adalah seorang yang tegas menolak perlakuan rasuah" Kah..kah..kah...kah..kah..kah..kih..kih...kih..kih... kah..kah..kah..kah.. U Ulang ayat ni I saman you. Kah..kah..kah..kah..
 
Sementara itu Saiful pula mendakwa bahawa ayahnya yang telah dipergunakan oleh Nuar demi untuk membersihkan dan anihnya cepat sungguh Nur Misuari menyambut baik berita ini dengan menulis dalam laman sosialnya bahawa nyata Nuar tidak bersalah. Kah...kha..kah..kah.. nampak macam si Nur Misuari dan Nuar ni hebat sangat konspirasinya.


            
 
 
Malam tadi Jokiden sempat memberi ceramah di satu PDM dan mengulas sedikit tentang perkara ini. Jokiden jelaskan bahawa apa sahaja yang dibuat oleh Azlan, sedikitpun tidak mampu untuk menggugat keyakinan Jokiden, sedikitpun tidak mendatangkan rasa simpati dan jauh sekali untuk memberikan sokongan kepada si Nuar ini.
 
 

1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU.
 

No comments:

Post a Comment