Thursday, March 7, 2013

Akibat Cemburu Khalid Dan Husam Turut Meroyan..




 
 
 
 
Photo: tak tahu bila soal nya ada bisness ker mereka ni , tentu arahan ketua mereka  woooooooot
  
 
Lebih 500 laporan polis telah dibuat di seluruh negara meminta Naib Presiden PKR Tian Chuak supaya disiasat atas keceluparan mulutnya yang mengatakan pencerobohan lanun Sulu di Lahad Datu adalah konspirasi terancang UMNO/BN.
 
Tian Chua melalui sidang akhbarnya cuba memperbodohkan pengikutnya bahawa itu semua adalah propanganda media UMNO/BN. Dia terlupa bahawa kenyataan dia itu dipetik daripada lidah rasmi PKR, KeadilanDaily.
 
Namun tidak dinafikan bahawa kontroversi yang ditimbulkan oleh Tian Chua telah mengundang reaksi dari pelbagai pihak. Dan secara tiba-tiba sahaja populariti Cina ini 'melonjak' mengatasi lain-lain personaliti dalam pakatan sehinggakan dia terkenal ke seluruh dunia. Di khabarkan Setia Agung PBB Bangkai Moon juga telah mengenali siapa Tian Chua ini.
 
Tidak tahan dengan publisiti murahan tanpa menggunakan perbelanjaan yang banyak yang diperolehi oleh Tian Chua maka dua orang lagi pemimpin pakatan iaitu Khalid Samad dan Husam Musa juga mahu tumpang sekaki. Mereka juga inginkan publisiti demi survival politik mereka berdua.
 
Lalu terkeluarlah juga kenyataan-kenyataan bodoh daripada pemimpin pakatan tersebut seperti yang dilaporkan oleh media arus perdana. Maka tidak pasal-pasl pula mereka ini akan turut menjadi popular menjelangnya PRU13 ini.
 
"Sedar untuk meraih populariti yang semakin merudum, Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor merangkap Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad cuba menimbulkan kontroversi dengan polemik dan provokasi tentang kesyahidan anggota-anggota keselamatan di Sabah dalam menangani pencerobohan lanun-lanun Sulu.

Sekali lagi, Khalid Samad melontarkan idea yang sungguh dangkal, memalukan dan tidak selayaknya buat seseorang yang mempunyai jawatan sepertinya.

Khalid Samad cuba memajukan idea bahawa kematian anggota-anggota keselamatan di perbatasan di Lahad Datu dan Semporna adalah SKRIP UMNO dan Barisan Nasional untuk terus berkuasa.

Masih lagi ingin mengatakan pertempuran, kematian dan kecederaan di Sabah merupakan SANDIWARA!
 
     Photo
 
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU.
 

2 comments:

  1. setakat buat laporan..Tian Chua kata..ada aku kisah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul juga kata anon 4:47 ni. Jokiden bersetuju malah memikirkan perkara ini. Berlambak laporan, satupun tak disiasat tak guna juga. Lama-lama senyap begitu sahaja.

      Delete