Monday, April 8, 2013

Yang Tidak Sanggup Dilihat Oleh Pakatan..


             Perjumpaan bersama anggota tentera di Dewan Semai Bakti, felda SahabatLahad Datu sebentar tadi
Mantan PM Tun Mahathir di Lahad Datu.



    
Sambutan terhadap PM di Seremban 16/03/13
 
 
 
DATUK SERI NAJIB TUN RAZAK

PUTRAJAYA, 16 Mac -- Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bersama para pesara pegawai tinggi Angkatan Tentera Malaysia (ATM) pada Program Sepetang Perdana Menteri Bersama Para Pesara itu di Seri Perdana di sini hari ini.
--fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA fotoBERNAMA (DIGI) HAKCIPTA TERPELIHARA
Pesara Kanan Tentera Putrajaya
 
 
17/3/13 Women in Purple Melacca


Seremban 16/3/13 RM1.2 juta untuk Tabung Lahad Datu
 
  

Gambar terlawak saat ini...? GAP)

Akibat kecewa, penyokong tegar Pas sertai UMNO

ABDULLAH Mat Yasim (tiga dari kanan) bersama sebahagian daripada penyokong tegar Pas dari Kampung Kiat yang menyertai UMNO dalam Majlis Selamat Tinggal Pas di Rantau Panjang malam tadi. - UTUSAN
 
RANTAU PANJANG 17 Mac - Hampir 40 penyokong tegar Pas dari Kampung Kiat dekat sini, bertindak menyertai UMNO selepas kecewa dengan kerajaan Pas Kelantan yang disifatkan terlalu berpolitik berbanding menjaga kepentingan rakyat.
 
Borang permohonan keahlian mereka diserahkan kepada Ketua UMNO Bahagian Rantau Panjang, Datuk Abdullah Mat Yasim dalam Majlis Selamat Tinggal Pas di kampung tersebut malam tadi.
 
Seorang penyokong Pas, Yazid Salleh, 41, berkata, dia berasa kecewa terhadap pemimpin parti itu sehingga mendorongnya untuk menyertai UMNO.
 
"Kita tidak pernah meminta lebih-lebih daripada Pas. Tapi sebagai kerajaan yang diberi amanah, mereka sepatutnya faham keadaan serta kedudukan rakyat di bawah.
 
"Kami amat kecewa setelah 22 tahun memerintah Pas dilihat seolah-olah mementing kepentingan politik parti berbanding rakyat," katanya ketika ditemui selepas majlis tersebut.



 
 wanted 2
Bersih 3 KL hasil hasutan pakatan.
 
 
1MILLION WOMEN PURPLE WALK

KUALA TERENGGANU, 17 Mac -- Sebahagian darpipada puluhan ribu wanita yang menyertai Program 1Milion Women Purple Walk mula berjalan kaki di Batu Burok di sini, hari ini.?Kira-kira 30,000 peserta menyertai program berjalan kaki sejauh dua kilometer dari Dataran Batu Burok Ke Dataran Shahbandar.??-- fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA fotoBERNAMA (DIGI) HAKCIPTA TERPELIHARA
Women in Purple 17/3/13 Batu Buruk terengganu. Kekuatan BN
  

Ceramah Pas, PKR di Alor Setar hambar tak sampai 50 orang hadir

 
TIADA SAMBUTAN... Ceramah Perdana Pentas Anak Muda yang dianjurkan oleh pakatan pembangkang tidak mendapat sambutan orang muda dan penduduk setempat apabila hanya kira-kira 50 orang yang hadir di Kampung Datuk Keramat, Alor Semadom, Alor Setar malam tadi. Gambar ini di rakam ketika Ketua Pemuda PKR Kedah, Osman Nasrudin berucap pada pukul 10 malam. - UTUSAN/HALIM KHALID
 
ALOR SETAR 17 Mac - Ceramah Himpunan Anak Muda anjuran parti pembangkang di Alor Semadom, Alor Setar malam tadi, hanya dihadiri kira-kira 50 orang yang rata-rata berumur melepasi usia muda.
 
Lantaran itu, hasrat pembangkang untuk menarik pengundi daripada golongan muda bagi meraih sokongan ternyata tidak tercapai.
 
Malah, ceramah yang sepatutnya bermula pukul 9 malam itu juga ditunda selama kira-kira 30 minit bagi menunggu kehadiran orang ramai.

Turut hadir menyampaikan ceramah ialah Ahli Parlimen Jerai, Dr. Firdaus Jaafar; Ketua Angkatan Muda PKR Kedah, Azman Nasrudin dan Ketua Biro Perundangan PKR negeri, Gooi Hsiau Leung. - UTUSAN ONLINE

 
Kg Wangi, Pasir Panjang.
 
 
Mohon campur tangan Sultan Kelantan dlm isu tanah. Kelantan tumbang!!
 
 
 
 
Ceramah Pakatan di Parit Sulong 27/3/13 17 orang je hadir.
 


Tmn Lembah Permai, Batu Gajah, Tok Uban kena halau 29/3/13



Jatuh selepas selesai mesyuarat di Pejabat Keadilan 4/4/13



 Kena rotan lah pulak adoiii!!!

Kit Siang di Pekajang Gelang Patah 6/4/13.. tiada sambutan. tumbang!!!!


 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment