Monday, April 8, 2013

Papagomo vs Papanurul Di Permatang Pauh..


Beberapa hari lalu Utusan Malaysia melaporkan bahawa Papagomo masih belum menerima surat saman daripada Nuar brahim. Lebih tepat lagi peguam Nuar masih belum berjaya menyerahkan saman RM100 juta itu kepada Papagomo dan meminta mahkamah memberikan lebih masa.
 
Mengikut rancangan peguam berkenaan dalam tempoh dua minggu ini surat saman tersebut akan diserahkan juga.
 
Elok rasanya peguam Nuar ni simpan dulu surat saman tersebut, kemudian pada hari penamaan calun kelak barulah diserahkan kepada Papagomo. Kan lagi glamour gitu.
 
Kegagalan menyerahkan surat saman oleh peguam Nuar kepada Papagomo menjadi mistri juga. Apakah Papagomo gagal ditemui.
 
Apapun surat saman itu boleh diserahkan di Permatang Pauh nanti. Itupun kalau Papagomo hadirlah. jika dia tidak hadir di hari penamaan calun, surat saman itu masih boleh diserahkan kepada wakil calun nanti.
 
Wartawan luar negara juga boleh membuat berita gempak nanti.. "Nuar serah borang pencaluan bersama dengan surat saman kepada Papagomo.. hahahaa..
 

   
Wakil Calun ni bukan calang-calang orang ni wei....

PRU-13: Papagomo bertanding Bebas menentang Anwar?

KUALA LUMPUR 8 April - Pemilik blog Papagomo akan bertanding sebagai calon bebas untuk menentang Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).
 
Presiden Pertubuhan Nadi Rakyat, Mohamad Rafi Awang Kechik yang menjadi jurucakap calon itu berkata, Papagomo sedia bertanding di kerusi Parlimen Permatang Pauh atau mana-mana kerusi yang akan ditandingi oleh Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.
 
Mohamad Rafi berkata, keputusan untuk bertanding itu dibuat kerana dia benar-benar serius meminta agar Anwar berundur secara terhormat daripada arena politik negara ekoran pelbagai isu moral yang didakwa membelenggu pemimpin itu.
 
"Sebelum ini saya telah pun memberikan amaran agar beliau berundur bagi mengelakkan video-video aksi homoseks beliau dipaparkan kepada umum," kata Papagomo dalam kenyataan itu. - UTUSAN ONLINE

 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA JANJI12 PAKATAN.

No comments:

Post a Comment