Friday, April 12, 2013

Ada Ubi Ada Batas, Ada Budi Ada Balas..


 
Terpaksa ditenteramkan...Mengamuk!!!

Tidak lama dulu kira-kira 2 minggu yang lalu ada dua gambar yang menyerupai Pemimpin Pembangkang iaitu Nuar Brahim berlegar di Internet. Yang pertama dimana kelihatan wajah macam Nuar tersebut bermesra dengan mahasiswa dalam sebuah bilik hotel.
 
Rafizi, 'pakar strategik PKR' kononnya mengatakan bahawa Nuar memang seorang yang cepat mesra dan ramah dengan semua orang terutamanya yang lembut-lembut sikit.
 
Keduanya gambar yang memaparkan wajah seseorang yang juga menyerupai wajah Nuar Brahim dalam satu bilik sedang bercumbuan dengan seorang jantan.
 
Gambar yang kedua ini dikhabarkan telah dimuat naik atau diedarkan oleh  ahli-ahli PAS sendiri kerana mereka ingin mensabotaj Nuar dan mereka tidak ingin langsung Nuar untuk menjadi Perdana Menteri.
 
Walaupun Nuar dan kuncu-kuncunya cuba mengalihkan isu dengan mengatakan itu semua perbuatan jijik berniat jahatttttttttttttttttt UMNO/BN bagi menghalang dia daripada menjadi Perdana Menteri, namun puak-puak PKR ini mengetahui bahawa itu perbuatan puak-puak PAS.
 
VCD yang memaparkan wajah seperti atau menyerupai SUA PAS ini dikatakan pula di edarkan oleh puak PKR sebagai alat untuk mengugut supaya Mustopo Ali kendur sedikit dalam isu pembahagian kerusi untuk ditandingi oleh PKR dan PAS.
 
PKR dikatakan bengang sangat dengan sikap keras Mustopo ini dan mereka mempunyai senjata untuk melemahkan dia. Perkara ini dikuatkan lagi dengan tertangkapnya dua orang ahli AMK di Terengganu oleh pihak polis dan sudah tentulah kebenaran akan menjelma sedikit masa lagi.

Pendedahan awal tentang video ini pada tahun lepas oleh blog suarapakatanrakyat dikatakan diketuai oleh mereka yang pro kepada bekas SUA PAS iaitu Kamaruddin Jaafar. Baca di sini. Semua orang tahu bahawa Kamaruddin Jaafar adalah orang Nuar yang diletakkan di dalam PAS. Suatu ketika Nuar pernah berjaya meletakkan Kamaruddin ini sebagai SETPOL kepada Tun Ghaffar Baba.  
 
Untuk mencucui najis mereka kelak, mungkin puak-puak PAS dan PKR akan sepakat mengatakan bahawa kesemua itu adalah konspirasi terancang UMNO/BN. Benang yang basah sukar untuk ditegakkan. Pas dan PKR kena yakin dengan perkara tersebut. 
 
Pemimpin DAP jangan ek sangat, jangan koyok sangat kerana puak PKR dan PAS juga mungkin mempunyai video atau gambar-gambar lucah pemimpin DAP dalam simpanan mereka untuk dijadikan bahan ugutan selepas ini nanti.
 
Jika kesemua kemelut ini tidak dapat dihentikan menjelang hari penamaan calun yang bakal tiba pada 20 April kelak, maka ada kemungkinan PAS, DAP dan PKR akan membawa haluan masing-masing dan bertanding melawan antara satu sama lain. Tidak mustahil, mana tahu nanti perkara ini terjadi.
 
Orang tua-tua juga pernah berkata, jika kita duduk di dalam rumah kaca, jangan sekali-kali membaling rumah orang dengan batu, kerana orang juga boleh membaling ke arah rumah kita dan kaca kita akan berkecai.
 
Apapun menjelang hari mengundi pada 5 Mei ini rakyat harus membuka mata, kerana disebalik serangan pemimpin pakatan terhadapa UMNO/BN, mereka juga sebenarnya telah begitu lama menipu penyokong mereka dengan berlagak baik dalam serba serbi.
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA JANJI2 PAKATAN.
 

2 comments:

  1. kena fitnah dah goyah...ni la BN kerja buat fitnah...ni ker perpaduan yang BN cakap tu ye?...ini lah keamanan?yang kat lahad datu tuh aper....lahad datu adalah saksi NAJIB tak boleh memimpin....

    ReplyDelete
  2. Kesian sepandai-pandai orang PAS, hidung kena cucuk macam kerbau. Pemimpin sibok bercucuk tanam, ahli bergelumang selut.

    ReplyDelete