Monday, May 7, 2012

BIADAP DAN KURANG AJAR..

Petang tadi..membantah konon, ala ikut skriplah tu..bad..bad..


Punyalah biadap puak-puak ni. Setelah mereka menghina polis, membuat provokasi melampau, menterbalikan kereta polis, menghalang Ambulan nak selamatkan orang tercedera, maka daripada ketua penipu nombor satunya sehinggalah kepada penjilat tegar semuanya menuding jari ke arah polis. Semua mereka baling batu sembunyikan tangan. Mereka sepakat menyalahkan polis, dulu kini dan selamanya.

Skrip mereka yang dirangka dan diolah oleh Nuar dihafal tanpa silap. Mereka menjaja kononnya polis telah mengzalimi perusuh. Polis telah bertindak kejam. Sebenarnya polis memang patut bertindak kejam terhadap mereka kerana mereka lebih kejam dan lebih buas daripada binatang buas.

Orang baik-baik, dilayan dengan baik oleh polis. Orang biadap patut dilayan dengan biadap juga. Orang kurang ajar patut dilayan dengan cara lebih kurang ajar. Orang maki hamun, polis patut maki hamun kembali. Khalid Ismat menyepak polis, Datuk Khalid Abu bakar juga patut sepak Khalid. Barulah adiiiiiillllllllll!!! namanya. Buku bertemu ruas, kata dibalas kata, tangan dibalas tangan, kaki dibalas kaki. Darah dibalas darah, air mata dibalas air mata.

Puak-puak yang hampir menyamai pelakon sarkas tersebut tidak sepatutnya dilayan seperti orang yang mulia. Tentulah Nik Aziz akan kata ini bukan ajaran Islam.. biarlah dia nak kata apapun. Maruah polis mesti dipertahankan. Perusuh mesti diajar jika tidak mereka akan buat lagi. Mereka pasti tidak akan serik dan mereka menganggap mereka berjaya.

Kemuncak kepada menyalahkan polis ini ialah mereka akan kempen melalui Facebook dan twitter, mengajak penyokong mereka berkumpul pada 12 Mei kononnya untuk membantah kezaliman polis. ish..Penganjur yang menamakan dirinya sebagai Gary tersebut patut dilokap siang-siang. Jangan bagi muka nanti cacing naik ke mata. Jangan bagi betis, nanti mereka minta peha, bagi peha mereka mintak dada dan mereka akan terus leka.   

Petang tadi bagi menutup kesalahan mereka supaya mereka kelihatan bersih dan polis kelihatan bersalah, Cikgu Bad dengan kumpulannya SAMM telah ke Bukit Aman untuk menyerahkan memorendum untuk memaksa polis yang melakukan 'kekerasan' tersebut 'menyerah' diri..

Mak datuk cantiknya skrip dia. Nampak segar bungar je dia walaupun minggu lepas sebanyak 50 orang anggota polis telah menyeksa dia. Perusuh yang berjumlah 116 orang yang gambar telah disiarkan oleh polis itu yang patut menyerah diri. Pemimpin pembangkang bertanggung-jawab membawa ribuan orang ke Dataran Merdeka, maka mereka juga mesti bertanggung-jawab membawa 116 orang yang dikehendaki polis tersebut ke balai polis.

Mari kita tengok data ni. 8/120,000, 60,000/28,000,000, 30/1,900,000 5/8, 48/52, 60,000/3,500,000,



Cerita lain


Alahai Tak abis Lagi Kisah Polis Ni

Nik Aziz Mengamuk Sakan..Isu Bersih Mengatasi Isu Hudud

Haji Hadi Pitam Lagi..Surat Ke 2


"Anwar Ibrahim has created  enough trouble for this country..Anwar Ibrahim harus bertaubat.." KS

No comments:

Post a Comment