Tuesday, April 23, 2013

Mulanya Nizar Lambai Senyum Simpul, Kemudian Menyeringai Kelat..

  
Di Bukit Gantang.. 
 
Nuar ni memanglah kaki penipu sebab itu tidak ada yang mempertikaikan gelaran yang diberikan khas kepadanya oleh Gomo iaitu 'Ketua Penipu'
 
Sudahlah semalam dia menyediakan skrip ilusi dia menjadi Perdana Menteri, hari ini dia umumkan pulak si Nizar Lambai itu sebagai Menteri Besar Perak selepas PRU13.
 
Pada mulanya memanglah Nizar Lilin tersenyum, tersengeh meleleh sampai ke telinga kerana dia sudah terbayangkan kereta Camry baru yang bakal digunakannya kelak. Namun wajahnya tiba-tiba kelat dan dia terlopong sebab Nuar mengatakan sebagai MB Nizar akan melaksanakan segala manifesto pakatan di Perak dalam tempoh 24 jam setelah mengangkat sumpah jawatan.
 
Selalu dah kita dengar Nuar ni nak buat itu ini dalam masa 100 hari, dalam masa seminggu, dua minggu dan sebulan dan terkini dalam tempoh 24 jam pulak. Ish..ish..ish memanglah janji orang nak kalah dengar boleh percaya jangan.
 
Akhirnya nanti rakyat yang mengundi tertipu lagi dan selepas 1,825 hari tidak ada apa janjipun yang dia mampu tunaikan.. Meroyan jelah. Nak membakar semangat orang Perak dia setuju pula dengan langkah Nizar dulu yang memberikan hak milik tanah selama 999 tahun. Habislah kau Nuar dan Nizar..
 
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA JANJI2 PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment