Sunday, April 21, 2013

(1) (2) Gambar Ini Membuatkan PKR Akan Hilang Wang Pertaruhan.. Kerusi Pertama Untuk BN..


    In rivalry, there is friendship and civility. May our journey these next few weeks be a positive one. @farizmusa #GE13
Kempen elok-elok yo, bini sei jangan kau fitnah laie.. 
 
 
Kehadiran dan sokongan bonda, Tun Rahah Mohd. Noah dan ahli keluarga yang lain semasa proses penamaan calon pagi tadi benar-benar menyuntik semangat saya.
Restu keluarga.

Lihatlah budi bahasa tinggi yang ditunjukkan oleh seorang pemimpin. Sepatutnya pakatan tidak meletakkan calon menentang Perdana Menteri, kerana amat rugi sekiranya negara kehilangan pemimpin seperti DS Mohd najib ini.
 
Namun atas semangat demokrasi, walaupun demokrasi di Malaysia dimomokkan begitu teruk oleh Pakatan, mereka meletakkan juga calon  untuk menentang Perdana Menteri.
 
Lagipun jika Pekan diberikan kemenangan percuma maka dayuslah pakatan dan jika PM menang tanpa bertanding, maka bolehlah PM berada dan berkempen di tempat-tempat lain dengan selesa. Ini yang pakatan tidak mahu.
 
Walaupun calon PKR bersungguh-sungguh mengatakan dia akan berjaya mengalahkan Perdana Menteri, hakikatnya dia sendiri tahu bahawa dia tidak akan menang.
 
Pertambahan pengundi yang begitu banyak di Parlimen Pekan sesungguhnya tidak menjamin kemenangan PKR. Jika pada PRU12 majoriti yang diperolehi oleh PM melebihi 22,000 undi, rasanya kali ini majoriti beliau akan meningkat kepada 30,000 orang. Insya Allah.
 
Ini adalah disebabkan oleh rasa sayang pengundi Pekan kepada Perdana Menteri yang terlalu mengambil berat tentang permasalahan penduduk di sana.

Kerusi Pertama untuk BN.

BN 1, PAKATAN 0.

Kerusi Kedua untuk BN ialah Lembah Pantai.

BN 2, PAKATAN 0.



1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA JANJI2 PAKATAN.

No comments:

Post a Comment