Friday, February 22, 2013

Tadi Pitam.. Kini Nuar Boleh Nyonge Balik...


  "Yes!!! TGNA dah maafkan sei.."

Jikalah semua ahli Pas dan pemimpinnya keluar meninggalkan pakatan pembangkang, maka rasanya Nik Aziz akan tetap bersama dengan Nuar dan Karpal Singki. Dia benar-benar sudah sehati sejiwa dengan musuh-musuh Islam tersebut.
 
Tadi TV ada menyiarkan jawapan Nik Aziz apabila ditanya apakah benar ada ura-ura Pas akan keluar dan meninggalkan pakatan dalam waktu terdekat ini.
 
"MENGARUT"

Itulah jawapan berbisa Nik Aziz. Jadi jika Pas akhirnya keluar dari pakatan Nik Aziz pulak mungkin kelaur Pas dan menyertai DAP atau PKR.

Agaknya jika wartawan terus menanyakan soalan berikut bagaimana jawapan Nik Aziz pula:

"Apa pandangan Tuan Guru bila Nuar mengatakan Tuan Guru tidak faham lagi agama , ada video??"

"ITU DIA PUNYA PASALLAH" Hahaha..
 
 
Apapun jawapan Nik Aziz tersebut pastilah melapangkan dada Nuar. Pastilah Nuar merasa lega kerana walaupun dia baru sahaja menghina Nik Aziz, nampaknya Nik Aziz tidak menghiraukannya. Nik Aziz menerimanya seadanya. Lagipun paparan video mana boleh pakai. Itu besi je, sesiapa boleh reka, dan sesiapapun boleh meniru suara Nuar.
 
 
   
 
Jadi kepimpinan tertinggi Pas, tidak perlulah lagi menunggu reaksi Nik Aziz. jika merasakan hubungan tersebut terus merugikan Pas, cabut jelah. Tak perlu merujuk lagi kepada Mursyidul Am.
 
Reporterpun satu hal, kenapalah soalan itu yang mereka tanya. Kesian kepada segelintir ahli akar umbi Pas yang asyik berdemo membantah kerjasama Pas dengan pakatan. Membantah saranan LGE dan membantah saranan Karpal Singki.
 
Sedangkan pemimpin nombor satu, dua dan tiga Pas begitu menyayangi pemimpin DAP dan PKR. Pas seolah-olah akan berkubur terus sekiranya tiada bantuan undi daripada PKR dan DAP. Hakikat inilah yang membuatkan pemimpin Pas tidak langsung mahu mendengar rintihan ahli akar umbi parti sebaliknya terus dengan kesombongan mereka dalam mempertahankan persekongkolan tersebut.
 
  
 
  Tok ghulu.. ha..! Itu kelajaan Penang bagi sama olang2 tua selatus linggit.. sama itu binatang juga ka..? 
Hai ya... itu mcm gua susah maa... mau jawab apa ma...? Dia olang cakap selupa itu babi maa... hai ya... tok ghulu, lulok tiam2.. lagi bagus.. maa..
Aiya.. ada tulih apa aa..
 
 
Magus!!! tuan gulu aa..



Lost my words lah..
 
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN.
 

1 comment:

  1. Nicky ajis tidak mengikut perkembangan semasa, beliau di kelilingi oleh punahsihat-punahsihat yang tonggong. Ikut aja taksub....Dah kena kankang dengan nicky ajis

    ReplyDelete