Saturday, May 4, 2013

Bekas ADUN PAS Menganggap Penyokong PAS Sama Macam Binatang..

 
Keluar dan tinggalkan PAS bang, kerana pengorbanan begini akhirnya dianggap sebagai perangai lembu oleh pemimpin PAS.
 
 
Hari itu Nik Aziz menyamakan penerima BR1M sebagai haiwan ternakan. Dia gagal memilih perkataan yang sesuai untuk membuat perbandingan. Sepatutnya dia umpamakan penerima BR1M sebagai peminta sedekah atau pengemis, kerana itu masih manusia. Bila menyamakan penerima BR1m sebagai haiwan ternakan maka itu sudah keterlaluan.
 
Ada tak penyokong PAS yang marah dengan kenyataan Nik Aziz tersebut?? Mungkin ada sikit. Selebihnya akur dengan gelaran yang diberikan oleh Nik Aziz walaupun mereka dijadikan binatang. Ini membuktikan bahawa penyokong PAS juga sama seperti dakwaan Wan Jusoh iaitu lembu.
 
Jika Wan Jusoh menyamakan penyokong setia UMNO sebagai lembu maka Wan Jusoh juga wajar menganggap penyokong setia PAS sebagai kaldai yang lebih dunggu dari lembu. Janganlah meroyan Wan Jusoh, janganlah marah jika oghe jante dan tino kuat menyokong UMNO, kerana mereka telah sedar dan insaf selama 23 tahun mereka ditipu oleh PAS dengan janji manis.
 
Mereka menggunakan agama untuk menipu rakyat, kerana apa sahaja yang dilakukan oleh PAS akan dikaitkan sebagai ajaran Islam walupun perkara-perkara mungkar. Sebenarnya itu semua adalah untuk kepentingan politik PAS, bukannya untuk Islam. 
 

PRU-13: Keceluparan pemimpin Pas makin parah

KOTA BHARU 4 Mei - Keceluparan mulut pemimpin-pemimpin Pas sudah tidak dapat dibendung lagi terutamanya apabila mereka semakin terdesak meraih undi pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) Ahad ini.
 
Tanpa mengenai erti dosa dan pahala, bekas ahli Dewan Undangan Negeri (DUN) Melur, Wan Ismail Wan Jusoh semasa berucap pada ceramah perdana di Dataran Stadium Sultan Muhammad Ke-IV di sini malam tadi dengan angkuhnya menyamakan orang UMNO seperti binatang ternakan yang sangat setia pada tuannya.
 
"Secara peribadi apabila hambo (saya) lalu dekat pos-pos UMNO ada orang tino (perempuan) orang jantan (lelaki) duduk di dalam pos kuat sungguh menyokong UMNO ini, hambo kata dia ini kalau dibandingkan dengan lembu lebih baik lembu," katanya. - UTUSAN ONLINE

 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA JANJI2 PAKATAN.
 

5 comments:

  1. INGATAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA YANG BAKAL MENGUNDI...
    Sebelum mengundi pasikan fikir lah semasak masak nya sebelum mencoretkan kertas undi.
    1. Pertama jangan undi lambang bulan. Jangan. Kerana apa? Kerana itu adalah lambang parti PAS. Iaitu parti angkutan sampah serta angguk sahaja...sebabnya:-
    a. Calun PAS tidak hisap rokok, kata Nik Aziz. Tetapi banyak benda mereka hisap.
    b. Disebabkan nak sangat kuasa PAS letak Cina, India dan Iban sebagai calun, agama itu tidak penting, malahan orang orang DAP pun akan pakai lambang bulan. Pemimpin DAP dah melarang non muslim mengundi PAS tapi para pemimpin PAS masih tak reti bahasa dengan mengatakan DAP bersetuju dengan negara islam.
    c. Agama islam dah mereka buang, bukan itu sahaja nama allah mereka sanggop konsi dengan sikapir, malah mengiftiraf LBT dan murtad sehingakan nike ajis menjatuhkan hukum sembahyang orang UMNO tidak mendapat pahala..seolah-olah dia yyang layak menjatuhkan hukum.
    d. PAS sangat bodoh dalam soal pengurusan ekonomi..Ilmu ekonomi mereka hanyalah tebang pokok dan gondol bukit, gadai tanah...punya la benak PAS sehinggakan terbinanya pasaraya di kota baru dikata mercu kelantan maju. sungguhnya menjadi sebagai imam surau dan masjid itu tidak mesti pandai mengurus ekonomi, apa lagi mengurus sebuah negeri.
    e. Sudah 27 tahun PAS memerintah Kelantan. Masalah asas seperti air yang bersih untuk rakyat pun tidak mampu diuruskan. Apatah lagi isu-isu yang besar yang memerlukan pemerintah yang berwibawa untuk meneraju negara ke arah kesejahteraan dan kemakmuran.
    f. PAS Kelantan telah gagal dalam urusan agama berdasarkan statistik penagih dadah paling banyak, pesakit AIDS paling ramai, masalah sosial seperti pelacuran berleluasa.
    g. Dasar pembangunan nike ajis cuma kerap beroperasi memacakkan batu asas untuk projek yang tidak pernah mahu dilaksanakan. Rakyat Kelantan dibohongi KONONnya hebat pentadbiran Nik Aziz melalui jumlah batu asas bukan nya berlandaskan projek yang dilaksanakan dan siap.
    Sebuah jambatan yang KONON nya mahu dibina 17 tahun dulu telah diletakkan batu asas untuk menipu rakyat Kelantan yang sampai sudah tak pun dibina. Kini Highway baru pula diletakkan batu asas sekadar nak “belawok”. Semua duit kutipan derma untuk highway itu lenyap bersama penipuan PAS Kelantan. baru-baru ini nike ajis berangan dengan projek Super Mega, projek keretapi laju yang menghubungkan Kelantan dan Pahang serta Stadium Baru Kelantan pun dipacak batu asas di Pasir Puteh…tetapi janji BN untuk membina jambatan di Manik Urai,walaupun tewas dalam PRK tetapi jambatan tu dah boleh digunakan.

    h. Jikalau nike ajis mempunyai ilmu ekonomi maka sudah lama Lembah Sireh di siapkan, tetapi sampai sekarang hanya 1/5 siap. Jadi apa guna kita pangkah orang yang tidak tahu apa benda selain pecah tanah?. Tak guna langsung.
    Nike ajis memimpin selama 23 tahun kerana kita semua di tipu hidup hidup. Bayangkan bagaimana keadaan kita sekiranya pengundian di jalankan dengan pengundian bersih, tanpa di tipu oleh para pengikut Nik Aziz?
    Ingat lah jangan di tipu lagi. Di ibaratkan Pas berada dalam sebuah rumah jamban pecah dan penuh sampah sarap dan tahap limpahan tahi yang amat kritikal. Bau busuk nya ke seluruh penjuru tempat. Hancur kan Pas dan bakar rumah mereka agar kita hidup tanpa bau busuk dari kerenah yang di balakan Allah keatas parti mereka. Balasan tuhan itu amat nyata.

    ReplyDelete
  2. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  3. Tq Anak Lenggong kerana menambah perisa kepada posting ini.

    ReplyDelete
  4. Sekarang ni keputusan PRU 13 dah pun diumumkan.. Nyata sekali MCA tidak menyumbang apa-apa di NS, MIC hanya memperolehi satu kerusi. Apakah BN perlu membuat keputusan untuk menolak parti rakan yang lebih banyak mendatangkan beban (macam menanggung biawak hidup).....? dan mempelawa PAS yang terumbang ambing dimainkan oleh PKR/DAP. Masyarakat China sudah menolak UMNO/BN, sebab UMNO itu sinonim dengan Melayu begitu jugaklah PAS. Apa lagi yang ditunggu,...... Inilah masanya.... tapi jangan ketika isu PRU 13 masih panas, macam-macam idea timbul... nanti selepas 6 bulan PRU berlalu...., cake panas dan sejuk... MCA masih lagi menjadi rakan dalam PRU 14....."MELAYU MUDAH LUPO JANG". Datang pulak sorang dua Cina yang bagi projek pada JOKIDEN, lu brother pun sama-sama LUPO..... Jangan masa ceramah je cakap macam-macam...TABIIIIIR Bro. ...

    ReplyDelete
  5. MB kau tu jang, patut tukar orang lain lah lepas result PRU13 dah tahu ni...banyak masalah dia tu.. Frankly speaking He is not a genuine politician... corporate figure, yes... Tukarkan yooooo.. ini kalilah.

    ReplyDelete