Thursday, June 7, 2012

Azmin Di Tampar Orang Sabah..Tidak Kira Apa Alasan.. Asalkan Berhijrah..

Tahniah kerana membuat pilihan yang tepat.


80 bekas pemimpin, ahli PKR Beaufort sertai BN


BEAUFORT 7 Jun - Seramai 80 bekas pemimpin dan anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) kawasan Beaufort hari ini bertukar haluan menyertai Barisan Nasional (BN) dalam satu majlis khas di sini.

Bekas pemimpin PKR yang juga calon bagi kawasan Parlimen Beaufort pada Pilihan Raya Umum Ke-12, Lajim Yusoff berkata, keputusan menyertai BN kerana percaya terhadap kepimpinan Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Aman yang membawa pelbagai pembangunan pesat di negeri ini.

"Kami menyertai BN kerana percaya BN betul-betul boleh memajukan Sabah di bawah kepimpinan Datuk Seri Musa Aman kerana selama ini kami perhatikan semua projek Sabah khasnya di Beaufort semuanya berjalan lancar.

Kami tidak percaya lagi kepada parti pembangkang (PKR) yang hanya berangan-angan untuk memerintah negeri Sabah," katanya selepas menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Musa di kediaman Menteri Pembangunan Masyarakat dan Hal Ehwal Pengguna negeri, Datuk Azizah Mohd. Don di Kampung Limbawang di sini. - BERNAMA


Bila lagi ahli-ahli PAS di tempat-tempat lain ataupun yang di Sabah itu hendak mengikut jejak langkah rakan-rakan mereka di atas?.

Sabah dan Sarawak di bawah pemerintahan BN adalah jauh lebih maju sekarang ini dan rakyat dapat melihat pembangunan yang berterusan. Masih terdapat kekurangan di sana sini namun ingatlah Kota Rome tidak dibina dalam sehari. Berikan sepenuh sokongan kepada BN, Sabah pasti terus maju.

Jangan mempercayai janji manis tetapi kosong PKR. Parti mereka sendiri tidak mampu mereka uruskan, inikan pulak nak menguruskan negeri sekomplek Sabah.

Cerita seterusnya ada di sini. Sabah Kini 

No comments:

Post a Comment