Thursday, April 5, 2012

TANDA-TANDA SOHEH BN AKAN MENANG BESAR....

Apa mimpi mereka ni semua??? Tafsirkanlah sendiri.

Nuar: Kamu nak tidur!!! tidurlah tapi jangan lupa isu-isu besar ni untuk dimainkan dalam PRU 13. Apa isu-isu tersebut? Tak banyak, tiga empat isu dah cukup untuk kita membodohkan pengikut tegar kita.

1. Wujudkan sentimen kebencian terhadap PM, UMNO/BN dan kerajaan. Sebut isu-isu peribadi walupun fitnah ia akan menguntungkan pembangkang. Kaitkan PM dengan isu Altantunya, kutuk habis-habis Rosmah Mansor, kaitkan dengan cincin RM24 juta. Kroni PM, UMNO habiskan duit rakyat. Ala cakaplah rakyat susah, harga barang naik, harga minyak RON97 naik.

Rasuah!!! Sebut kes Khir Toyo. Kes Pelabuhan Klang, Kes NFC..bla..bla.. sebut, sebab kes rasuah dan penyelewengan ini kan dekat dengan hati nurani rakyat. Bagi rakyat marah je..bila sebut kes mereka, rakyat akan lupa kes kita. Kes kita kan bersepah-sepah tak habis-habis blogger BN sebut.

2.  Mainkan isu pengundi hantu. Rakyat mesti marah punya walaupun dah diulang-ulang sejak 20 tahun lalu. SPR diperalatkan..tak telus, menipu, mesti rakyat marah. Katalah ada 1 juta pengundi hantu, rakyat mana tau, mesti mereka percaya punya. Buat Bersih 3, ni, jemput wartawan luar negara. panggil wikileak, CNN, BBC..Bla..bla..

3.  PAS mesti sebut balik isu hudud.. tu je modal PAS nak terus berkuasa di Kelantan. War-warkan Tok Guru Nik Aziz masih kekal sebagai MB. Jangan cuba nak kata dia tak bertanding..soheh UMNO akan menang besar nanti. isu hudud ni untuk kekalkan penyokong tegar supaya terus bersama kita. Kata UMNO tolak hudud, jangan lupa kaitkan dengan Dr Mahathir sekali, kompem rakyat akan naik marah dan terus sokong kita. Jangan sebut sangat isu Hassan Ali dan JATI ni..rosak kita.

4.  DAP mainkan isu perkauman macam yang kita buat di Sarawak. Bakar semangat Dong Zong tu..kompem orang cina akan tolak MCA dan Gerakan.

5.  PKR akan mainkan isu PTPTN, isu royalti minyak, isu membela rakyat. lagipun PKR kan kurang jentera, kurang anggota, ahli kita cuma sekitar 60,000 orang je, sekali dilanyak dek Puteri mampus kita. Puteri UMNO ada 300,000 ahli tu. Tapi PKR banyak duit, dana, kita akan support logistik..

Cukuplah tu, kita pusing-pusinglah, putar belitlah biar rakyat keliru. Kalau rakyat keliru kompem kerja kita akan jadi mudah.
   
Kah!! kah!! kah!!...Kih!!! kih!!! Kih!!! Senyum dalam tangisan!!!

"Kalau betul UMNO letakan Ku Li jadi MB Kelantan ni parah aku ni"

"Dah sampai Putrajaya nanti aku taulah macam mana nak buat dengan kamu"
                     Ada persamaan dalam hati Kit Siang dan Hj Hadi kot.


"Apalah yang Mat Sapu ni merepek ni..ngantuklah..meh tidur"

"Baik aku main tweet dan sms drp membahaskan masalah rakyat, apa aku dapat"

"PRU13 ni habislah aku..rakyat akan tolak sebab aku asyik tidur je.."


"Jauh lebih baik rupanya puak-puak UMNO ni daripada puak-puak PAS yang gila projek"

Jokiden:

Sedar atau tidak rakyat sebenarnya sudah semakin muak dan meluat dengan pembangkang ni yang tidak ada kerja lain selain asyik membangkang je. Rakyat sudah semakin tidak sabar untuk menghukum pembangkang dalam PRU13 nanti.

Benda salah dia bangkang, benda baikpun mereka bangkang. Inilah perangai pembangkang yang rakyat tidak dapat terima. Kesilapan UMNO/BN dan kerajaan mereka perbesarkan, kesilapan mereka yang sebesar gunungpun mereka cuba sembunyikan dan alihkan perhatian rakyat kepada kesilapan kerajaan, sedangkan kemungkaran yang mereka lakukan lebih besar lagi.

 

No comments:

Post a Comment