Tuesday, May 21, 2013

Dah 'Hidup' Balik Dia Ni..


 
 
 
 
'Hero' inipun muncul jugak???



Pembetulan!!! Not all Malaysian with him. I'm not that stupid.. sama pulak dengan ayat Kalimullah "rakyat bersatu untuk mengutuk Utusan Malaysia yang rasis"
 

Lama dah dia ni senyap sunyi, menyepi diri dan mulutnya agak terkunci terutama selepas Nuar kelentong dia dalam Bersih3. Kemudian timbul pula isu kebobrokan DAP dalam pemilihan CEC, sekali lagi dia menyepi seribu bahasa.

Kemudian dia tidak terpilih untuk bertanding dalam PRU13, lagilah dia menyendiri. Kini dia dapat modal terbaru untuk bersekongkol dengan pelaku kesalahan. Dia mahu membela pesalah. Dia mahu jadi hakim. Dia mahu pemfitnah dan penghasut menjadi 'hero'.

Maka muncullah dia kembali dengan corong pembesar suaranya di hadapan Balai Polis Jinjang. Memanglah niat dan hasrat dia tidak beberapa nak betul. Kenapa dia sibuk sangat?????

Biarkanlah undang-undang mengambil tempatnya. Budak itu ditahan untuk disoal siasat. Kenapa kalut sangat. Kenapa nak wujudkan persepsi apa sahaja yang pembangkang lakukan adalah betul dan persepsi apa sahaja yang polis lakukan adalah zalim.

Siapa yang zalim ni??? Polis yang hendak melakukan siasatan atau pembela yang belum apa-apa sudah memainkan sentimen untuk meracun pemikiran rakyat.
 
Woi Ambiga!!! patuhilah undang-undang negara ini, awak tu seorang peguam dan bekas Presiden Majlis Peguam yang bermesyuarat tidak pernah cukup korum.  Takkan benda mudah tu pun tak faham.
 
 
 
 
 
 
Kerja anak aku.,br 6 thn.,aduii
Pembetulan!!! Yang menipu ialah Pakatan sampai warga negara keturunan India guna nama Cina dikatakan Bangla. Kemudian melutut2 minta maaf takut kena saman.. Kerosakan telah berlaku juga. Sebahagian penyokong sudah terpedaya juga.


PEMBANGKANG KAKI TIPU, DAH KALAH TERIMALAH HAKIKAT YANG RAKYAT MENOLAK PAKATAN.
 

1 comment:

  1. aku benci teramat manusia yg dah buta kebenaranK,,,,,,,,,Ttapi dah tertulis dkm al quran yg turun ribuan tahun dulu ,,,dah keluar KEBENARAN SATU PERSTU
    BILA NK AKHIR HAYAT DUNIA 'KEBENARAN ' SUDAH HILANG OLIH PEMBOHONGAN
    DIBARAT TAKDA SEBEGINI -NI AKIBAT BGI MUKA PD CINA PENDATANGGGGG DISOKONG OLIH MELAYU PENYANGAK TNGKP ZAHID SETAN2 NI

    ReplyDelete