Monday, June 24, 2013

Pijak Bendera PAS, Mat Sapu Bakal Dikenakan Tindakan Displin.


Bendera adalah lambang parti atau lambang sesuatu perjuangan. Bendera sepatutnya dimuliakan. Jika di Indonesia, perbuatan memijak bendera akan menerima padah yang buruk dan reaksi yang melampau dari satu pihak lain. Memijak bendera atau lambang adalah perbuatan biadap atau tidak bertamaddun.
 
 
 
Dia ni sedar atau separa sedar ni, memijak lambang parti sendiri.
 
Lain pula kisahnya dengan Timbalan Presiden PAS ini, selamba je dia dengan penyokong Blackout505 memijak bendera PAS symbol parti yang didukungnya sejak dia mengenali politik. Tidak sedikitpun dia rasa bersalah dan tidak ada langsung mungkin rasa hormatnya kepada lambing parti tersebut.

Jika dulu akibat taksub, maka kita lihat ada penyokong tegar PAS yang menggunakan bendera PAS sebagai tikar alas sembahyang atau sejadah. Bolehlah juga diterima. Ini bulan sudah dilunyah dengan tapak kaki, dimana kedaulatan parti PAS di mata puak ini.

Agaknya mereka mungkin tersasul dan tidak sengaja melakukan pencemaran budi pekerti di atas. PAS sewajarnya menyiasat dan mengambil tindakan serius ke atas perbuatan Mat Sapu dan beberapa orang pengikutnya kerana menghina lamabang perjuangan PAS.

Jika dulu bendera gergasi PAS selalunya berkibar megah di atas setiap puncak yang tinggi samada atas bukit, atas pokok, atau bangunan atau atas kenderaan, maka kini bendera gergasi telah melata di atas rumput. Bagitulah akhirnya mungkin nasib PAS, sebuah parti yang menggunakan agama untuk kepentingan peribadi pemimpinnya. Terimalah balasan.

 
PEMBANGKANG KAKI TIPU, DAH KALAH TERIMALAH HAKIKAT YANG RAKYAT TOLAK PAKATAN.

1 comment:

  1. Juak2 babunnn!!! hahahaha....

    ReplyDelete