Tuesday, June 18, 2013

Mati Katak Dia Kata Mati Syahid..

 
  
 
Semakin  sudah tidak betul dia ni. Mati katak atau mati sia-sia  dikatakannya bakal mati syahid semata-mata untuk menghasut rakyat supaya melakukan sesuatu yang salah. Jika ada yang bersetuju dengan pendapat dia ni maka sahlah mereka sudah tidak boleh berfikir lagi.
 
Pendapat seperti ini sudah keterlaluan dan tidak perlukan cerdik pandai atau ilmuan agama atau para mufti untuk menyanggahnya. Cukup orang-orang biasa seperti Azhar Idrus sahaja mengulasnya.
 
Husam ini seeloknya berhentilah menggunakan agama untuk meraih sokongan politik. Haram tu. Mulut kata redha menerima kekalahan, namun perbuatan dan hati pula seolah-olah  sebaliknya.
 
Mati syahid ialah apabila seseorang itu mati kerana memperjuangkan agama Allah SWT. Atau sekurang-kurangnya mati ketika melahirkan anak atau mati dihempap oleh jambatan runtuh.
 
Jika mati kerana berdemo Blackout 505 mana syahidnya Husam oii!!!. Mati kerana menjatuhkan kerajaan Islam yang sah ini adalah mati Jahilliah.
 
Jika kamu nak percaya bahawa BN menang atas dasar menipu dan manipulasi, janganlah pula hendak mengajak orang lain supaya turut mempercayai apa yang kamu percaya itu. Biarlah Nuar seorang sahaja yang meroyan.
 
Untuk makluman Husam, terbalik bumi inipun kamu tidak akan dapat membawa bukti sahih tentang adanya Bangla mengundi, adanya lampu padam di 31 kawasan, adanya helikopter membawa beg undi, adanya pengundi berjaya mengundi dua kali. Kesilapan kecil mungkin ada disebabkan oleh kelalaian manusia, namun penipuan SPR tidak ada Husam oii.
 
Kamu mengatakan pemimpin dan penyokong PAS yang tidak menyokong Himpunan Blackout ini sebagai pengkhianat, sebenarnya kamulah yang mengkhianati rakyat dan amanah yang telah diberikan.
 
Penyokong PAS sekarang ini melihat kamu sebagai seorang yang desperado dan meroyan kerana cita-cita kamu tidak kesampaian. Penyokong PAS kini melihat kamu meroyan kerana kalah di Putrajaya, tak dapat jadi MB dan tidak dilantik sebagai EXCO. Kamu cakaplah apa sekalipun, itulah tanggapan ahli-ahli PAS ketika ini. Bertenanglah. Jangan meletakkan dirimu di tahap paling rendah dengan mempercayai perkara yang karut marut tersebuit.
 
 
 
 "Andai kata kita terkorban, atau satu daripada kita terkorban, insya-Allah ia adalah syahid fi sabillah...

"Kita boleh reda dengan kekalahan kita tetapi kita tidak diizinkan untuk reda dengan penipuan dan maksiat. Tiap-tiap kali pilihan raya Umno menang hanya dengan penipuan, wajib kita orang Islam tegak berdiri menentangnya," katanya yang dipetik portal milik pembangkang itu." Selanjutnya baca juga di sini: 
 
 
PEMBANGKANG KAKI TIPU, DAH KALAH TERIMALAH HAKIKAT YANG RAKYAT TOLAK PAKATAN.
 

4 comments:

  1. Tak tahu le mati jahiliah ke tak, tp yg pasti mati bodoh, diperguna dan diperdaya.

    ReplyDelete
  2. Husam bukan mufti takder hak berkata begitu..

    ReplyDelete
  3. DAH MAKAN UBAT KE?

    ReplyDelete
  4. Dah terjangkit penyakit BABI gamak nya.

    ReplyDelete