Tuesday, November 27, 2012

Wajah Hodoh Pembangkang, Menutup Kepincangan Membisukan Pengkritik..

KO..KO..KO.. PKR, KO..KO..PAS.. KO..KO..DAP

PWTC 2012
 
 
perasmian perhimpunan agong pergerakan wanita, pemuda, puteri umno oleh TPM di dewan merdeka, pwtc dar
 

Hebat, bersemangat, beremosi dan telus. Itulah kesimpulan Jokiden apabila selesai mendengar ucapan Perasmian Serentak Perhimpunan Pergerakan Pemuda, Wanita dan Puteri UMNO 2012 yang dilakukan Timbalan Presiden UMNO merangkap Timbalan Perdana Menteri. 
 
Jika pengikut totok Pas menghayati maksud sebenar surah Al Maidah ayat ke 56 yang dibaca oleh Timbalan Presiden UMNO maka mereka sepatutnya berduyun-duyun meninggalkan Pas, sebuah parti mungkar tetapi berselindung di sebalik imej Islam menuju kepada UMNO yang ternyata jelas perjuangannya untuk Agama Bangsa dan Negara.
 
UMNO tidak pernah mendabik dada tetapi segala-galanya tentang Islam kekal terpelihara hasil daripada komitmen UMNO. Pas hanya menggunakan agama untuk kepentingan politik sempit mereka dan merekalah sebenarnya yang menghina agama Islam sejak dulu kini dan selamanya.
 
Doa yang dibaca oleh Timbalan Presiden UMNO sebelum mengakhiri ucapannya, mampu membuatkan ramai penyokong tegar pakatan yang terkedu, termanggu jikapun tidak pitam.
 
Belumpun ucapan Presiden UMNO bergema di Dewan Merdeka, pakatan haram pembangkang pada malam ini telah menerima pukulan KO daripada Timbalan Presiden UMNO. Itulah akibatnya apabila sarang tebuan dijolok. Puas Timbalan Presiden bersabar dengan segala dakyah palsu yang ditabur oleh pakatan selama ini, pada malam ini menerima pukulan maut daripada Timbalan Presiden.
 
KO PKR, KO PAS dan KO DAP. KO..KO..KO..KOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!  
 
Secara terperinci Timbalan Presiden memperjelaskan segala kemungkaran gabungan pakatan sehingga terserlahlah wajah-wajah hodoh mereka.
 
Mengkritik sistem kehakiman negara (lama senyap dah, sebab pemimpin PKR tak ada yang kena dakwa) dengan pelbagai momokan, namun pembangkanglah yang terlebih dahulu berlari ke mahkamah untuk mendapatkan pembelaan dan perlindungan setiap kali mereka ditimpa masalah.

Mereka menggunkan sepenuhnya mahkamah untuk menutup segala kepincangan dan membisukan  pengkritik mereka. Menurut TPM pembangkang Malaysia telah mencipta rekod dunia, menyaman sebuah akhbar lebih daripada RM1 billion semata-mata untuk menghalang akhbar tersebut daripada berterusan memuatkan kisah benar untuk tatapan rakyat. Inilah antara wajah hodoh pembangkang.

Untuk menghalang penyokong mereka daripada mendapat berita sebenar maka difitnahlah akbar tersebut sebagai rasis, pemutar belit dan penyebar dakyah UMNO/BN. Mereka bercakap siang malam menjerit ke selutuh dunia tentang kebebasan media namun merekalah yang menghalang media daripada bebas menyiarkan kisah  mereka. Mereka menghasut penyokong mereka supaya memboikot akhbar arus perdana, tetapi pemimpin mereka selepas waktu subuh sudah menatap akhbar tersebut secara sembunyi. Nyatalah wajah mereka hodoh.
 
Seterusnya Timbalan Presiden memperincikan dan menyimpulkan bahawa apa yang pembangkang praktikan adalah bertentangan dengan apa yang mereka cakapkan. Rakyat sudah muak dengan penipuan mereka.
 
Pemuda, Wanita, Puteri dan warga UMNO akan menuju ke medan pilihanraya dengan penuh bergaya.
 
Tahniah dan syabas Timbalan Presiden UMNO. 
 
TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN.

No comments:

Post a Comment