Thursday, December 13, 2012

Patutlah Nuar Meroyan Sakan..


 

Kita pun tertanya-tanya juga kenapa Nuar geram sangat dengan Pas, dgn Hj Hadi, dgn Takiyuddin dan dgn Nik Aziz. Ingatkan pasal Hj Hadi menyokong penuh dan berterima kasih kepada kerajaan BN yang memberikan subsidi disel kepada para nelayan.
 
Rupanya ada sebab lain yang Nuar Meroyan dan membiarkan Karpal Singki membelasah Hj Hadi. Sebabnya ialah isu video. Klik Sini. dan sini
 
Nuar ni pobhia sikit bila sebut video-video ni. Dulu dia seronok dah sebab emimpin Pas kata, video cuma besi dan tidak boleh dijadikan saksi untuk sebarang pembuktian apa-apa kespun.
 
Kini Pas dah mula nak jilat ludah sendiri. Video boleh digunakan untuk membuktikan sesuatu kejadian. Maunya Nuar tak bengkak.
 
Menjadikan Nuar dan Ambiga lebih meroyan ialah Pas menangkap dua orang yang sama jantina kononnya sedang berduaan-duaan dalam sebuah kereta sedang menikmati waktu santai melihat kapal terbang turun naik.
 
Hak asasi mereka dinodai dan dinafikan. Jika mengikut kemahuan puak-puak LGBT ni, apa kisah dengan perlakuan dua orang yang sama jantina dalam kereta milik mereka?? Boleh belako..
 
Dua tiga hari ni pulak sibuk dengan isu pemilik salon gunting rambut di Kota Baru kena saman, sebab tukang gunting perempuan menggunting dan memegang kepala lelaki. Kepala lelaki mana boleh dipegang sesuka hati oleh kaum perempuan.
 
Apapun dua isu ini nampaknya bakal menyebabkan 'keharmonisan' hubungan dalam pakatan pembangkang menjadi semakin berkurangan.
 
Pas ingin membuktikan sesuatu. PKR ingin menjaga hati kedua-dua pihak. DAP pulak ingin menunjukkan mereka tetap jaguh dalam menundukkan Pas.
 
Keputusan EXCO Kelantan yang bersidang semalam, memberi tamparan kepada semua pihak. Mereka akur dengan tuntutan DAP. Sokongan sepatutnya diberikan kepada kerajaan Pas Kelantan untuk melaksanakan sesuatu bagi menarik kembali sokongan rakyat menjelang PRU13 ini.
 
DAP pulak semacam tidak mahu berkompromi dengan Pas. Nuar dalam hal ini hanya senyum simpul. Sebenarnya dalam dua isu ini Pas boleh bertindak, cuma mestilah dengan cara yang bijaksana. Janganlah sampai tindakan tersebut seperti yang digambarkan oleh Kepal Nasi Kepal Beras iaitu meletakan katil dan tilam di ruang tamu dan bukannya dibilik tidur..
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN.

No comments:

Post a Comment