Friday, March 15, 2013

Bahaya!!! Bahaya!!! Abby Dah Pergi Jumpa Nuar..


Hati-hati you..

Apa tujuan pertemuan ini.?? Untuk menaikan semangat siapa ni?? Untuk menaikkan semangat artis terlibat atau untuk menaikkan semangat Nuar Brahim ni.?? Siapa yang nak memanipulasi siapa ni?? Siapa pula yang terdesak? Nuar ke yang terdesak atau golongan artis ni yang terdesak? Pas benarkan ke Ostazah Abby ni pergi berjumpa Nuar??
 
Mungkin terdapat seorang dua daripada golongan artis ini yang akan menjadi calun mewakili pakatan dalam PRU13 kelak. Kemungkinan ini tidak boleh ditolak begitu sahaja walaupun Bob Lokman sudah tarik diri siang-siang lagi. Tapi apa salahnya ganti tempat Salehuddin di Kubang Krian tu, dia kan nak berpindah ke Johor.
 
Aishah dikatakan akan mencabar Ahli Parlimen Jempol YB Dato' Hj Lillah Yassin dan dia dikatakan berminat untuk bertanding di sana mewakili Pas. Dia ingat masyarakat Jempol senang-senang nak memberikan undi kepadanya. Memanglah dia terkenal, orang kampung lagi, namun orang akan bertanya apa yang mampu dia sumbangkan untuk membela rakyat kelak.
 
Abby Abady ni kita risau sikit, dia ni masih boleh mengghairahkan orang lelaki ni. Rupa paras dan bentuk tubuh masih boleh membuatkan orang yang rapat dengan dia jatuh pitam ni. Dia rapat dengan puak Pas kita risau. Dia rapat dengan puak PKR lagi kita risau. Manalah tahu kok ada yang tidak dapat menahan geram dan geloro di kalbu nanti. Kok nahas...Hahaha.. ish..ish..ish.. Jokiden ni.
 

Apapun pertemuan 'sulit' ini sudah tentu mempunyai agenda istimewa. Nuar mungkin ingin menggunakan ahli Pas ini untuk menarik pendengar supaya datang ke ceramah PKR yang telah semakin suram sejak kebelakangan ini. Maklumlah segala isu yang cuba ditimbulkan semuanya tidak menjadi dan asyik terkena batang hidung sendiri sahaja.
 

Atau pertemuan ini juga mungkin untuk menanda tangani MOU antara mereka. Berapa banyak road show yang bakal diadakan dan berapa banyak pitih atau bajet yang diperlukan. Takkan artis-artis ni nak pergi secara percuma sahaja. Mesti ada bayaran tertentu. Standard mesti kena jaga wei.. Cerita penuh di MPP.
Nampak tak Nuar tu...?? Cara duduk dia..
 
Tetapi mungkin juga pertemuan Abby dengan Nuar ini untuk membincangkan atau memperlajari cara-cara yang berkesan jika hendak menyaman Utusan Malaysia. Abby sudah mula tidak senang hati dengan paparan kisah dia di akhbar berkenaan yang mengikutnya keterlaluan.
 
Untuk berhadapan dengan Utusan Malaysi ini mestilah mendapatkan pandangan daripada orang yang telah banyak pengalaman dalam kes saman menyaman dan tangguh menangguh ni. Cuba baca posting berkenaan saman Utusan ini di sini.

1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU..
 

4 comments:

  1. Baik-baik Abby nanti kena suntut dengan Anwar.

    ReplyDelete
  2. Bro,

    Jangan buat dosa kering...Abby dah bertudung..yang lu post gambar dia tak bertudung tu buat apa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf la bro, gambar ni yg ada. Bertudung tidak melambangkan kebersihan hati. Dulu masa tak bertudung dia mungkin 'berdosa' Allah, dia boleh minta ampun bila-bila masa.

      Selepas bertudung ni dia meroyan pulak, lebih teruk dari tak bertudung. Dia mungkin 'berdosa' dgn orang lain yang dia fitnah. Berani ke dia nak minta ampun?

      Kematian Bala pun dia nak salahkan PM, dia suruh PM pulak jawab..

      Delete
  3. Minah ni dah gersang sangat. Terliur nengok kote Bang Non dlm video china doll.

    ReplyDelete