Sunday, February 10, 2013

Kenapalah Bakal Perdana Menteri Malaysia Ini Terlebih Bangang...

 
Lotihlah kalau dapek PM macam ni..
  

Wajarkah seseorang yang pernah berhasrat untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia meletakkan pemikiran dan daya intelek dirinya terlalu rendah sehinggakan sampai menghinakan diri sendiri. 
 
Wajarkah dia berperangai bodoh bertingkat-tingkat dan dungu berlapis-lapis. Respon segeranya terhadap kenyataan Perdana Menteri supaya pembangkang menerima kenyataan yang rakyat menolak mereka sekiranya kalah TERUK dalam PRU13 kelak, menunjukkan dia mahu spin se maunya kenyataan PM tersebut.
 
Membaca kenyataan Mahpooozzz beans amat meloyakan bukan sahaja dia tidak bersedia menerima hakikat kedudukan pakatan sekarang, namun turut menuduh UMNO/BN yang suka membeli wakil rakyat pembangkang.
 
Bukankah dia antara yang sudah  bersedia untuk menjadi 'Menteri' sekiranya Nuar Brahim berjaya membeli 30 orang wakil rakyat BN dalam episod 16 September, penipuan terbesar abad ini oleh Nuar yang dipercayai oleh Mahpooozzz sehinggakan seluruh dunia telah bersedia untuk meraikan Nuar sebagai Perdana Menteri belian..??
 
Bukankah dia begitu seronok menunggu kepulangan wakil-wakil pakatan yang mengekori sejumlah wakil rakyat BN ke Hong Kong waktu itu. Ingat rakyat lupa. Tak yah spinlah Mahpooozzz, pakatan dah sah akan kalah, orang kampungpun dah tau. Tak perlu SPR nak menipu-nipu doh.. memang rakyat dah muak dengan perangai pembangkang ni. Kan Nuar dah cakap rakyat dah cerdik..
 
 
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN.

No comments:

Post a Comment