Wednesday, February 13, 2013

Cara Mengalahkan Pesaing... Kalau Lawan Aku, Siap Kau!!



Nuar dapat kuasa.


Sudah selalu tengok video lawak ni. Yang menggambarkan PM pun ada juga. Namun setiap kali tengok Jokiden tetap akan ketawa, lenyap seketika stress, cuma tidaklah sampai terguling-guling. Gelak tetap akan gelak.
 
 
 
[admin] Bersama DAP haram sokong PAS, bersama MCA & MIC halal, begitukah?
Admin Fb Nik Aziz dah tanya, bersama DAP haram sokong Pas, bersama MCA&MIC halal, begitukah?


 
Banyak pihak dan kumpulan telah bersuara, bukan sahaja dari Kelantan tetapi juga daripada tempat-tempat lain menyatakan bantahan terhadap kerjasama 'melampau antara Pas dengan PKR dan DAP.
 
DAP bukan sahaja dianggap parti paling perkauman di negara ini tetapi juga orang Melayu Islam menganggapnya parti yang paling memusuhi agama Islam.
 
Suatu waktu dulu hanya pemimpin Pas sahaja yang berani bercakap tentang halal dan haram ini. Mereka sahaja yang bebas menghukum sesiapa sahaja yang mereka suka. Kini terdapat pihak lain juga sudah begitu lantang mengkritik kepimpinan Pas terutamanya mereka yang berada di bawah pemerintahan Pas sejak 20 tahun dahulu. Ini bermakna terdapat sesuatu yang benar-benar penting dan besar di mana mereka sudah tidak sanggup lagi berdiam diri.
 
Pas sebenarnya sedang ditimpa musibah lagi. Dalam semua hal yang Pas pernah tentang UMNO dulu kini sudah terbalik dan Pas kini melakukan apa yang mereka pernah tentang. Dalam erti kata lain Pas kini sedang menjilat kahak yang pernah mereka ludahkan dulu dan kahak itu pulak berwarna hijau. Tolan yo lah.. eeeee...

Sebab itu berpada-pada dalam segala tuduhan. Berpada-pada dalam segala tindakan atau perbuatan, ibarat tayar yang sentiasa berpusing, hari ini ke bawah esok lusa mungkin ke atas.

Dulu sesedap mulut je pemimpin mereka ini mengkafirkan orang-orang UMNO, sekarang rasakanlah akibatnya apabila Pas pulak dituduh dengan tuduhan yang sama. Nak salahkan siapa pula selepas ini?? UMNO??, TV3??, Utusan Malaysia atau nak salahkan pemimpin Pas sendiri.???

Sesiapa yang tidak menyokong mereka dulu semuanya diperlekehkan tidak kiralah ulamak ke, Mufti ke, Mufti Mesir ke atau mana-mana ilmuan yang tidak bersetuju dengan pegangan pemimpin Pas semuanya dipandang rendah dan dihina.

Sekarang tibalah masanya pemimpin Pas pula tidak kira dari golongan agama, golongan sekular atau dari golongan parasit, dihina dan disanggah, bukan oleh orang lain tetapi daripada ahli atau bekas ahli Pas sendiri. Amik kau!!!
 
 


1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN.

No comments:

Post a Comment