Saturday, May 19, 2012

"PAS Parti Syaitan".. Tan Sri Harussaini


Mufti Perak Tan Sri Harussaini Zakaria mengatakan PAS adalah parti Syaitan dan menjurus kepada 'tekong' perpecahan orang Melayu.

 

“Dia orang kata apa…mufti-mufti tidak lebih daripada anjing, jadi bolehkah kita mengelar orang anjing? Ini satu perkara yang sangat bertentangan samasekali dengan hukum syarak. “

“Jadi kalau itu yang dibawa sekarang maka dia bukan lagi membawa kepada Islam..dia membawa kepada syaitan..parti syaitanlah kalau memaki hamum dan sebagainya. Parti syaitanlah kerana syaitan itu nak membawa kepada perpecahan” ujarnya.

Demi kuasa PAS sanggup menyesatkan pengikutnya dengan berselindung di sebalik hujah agama dari dulu hingga sekarang. Sebab itu berlaku perpecahan yang ketara dikalangan masyarakat Melayu.

”Bukan buruk daripada orang itu saja bahkan kita melihat seolah-olah syariat Islam itu terlalu buruk..jadi itu yang dinilai orang-orang kafir sekarang.

“Kerana itu Islam tidak pernah mendapat tempat pada orang kafir di Malaysia kerana melihat keadaan orang Melayu yang beragama Islam . . . sudahlah hidupnya  susah dalam negeri yang kaya ..asyik berpolitik di kedai-kedai kopi dan sebagainya langsung tak buat kerja . . . berkelahi sesama sendiri.

Katanya “Inilah yang menjadikan masyarakat kita makin mundur dan sebagainya.

“Akhir-akhir ini pula banyak fatwa dikeluarkan iaitu menyamakan tunjuk perasaan Bersih 3.0 itu disamakan dengan saf jemaah bersembahyang..kita sembahyang beribadat bukan tunjuk perasaan kepada Tuhan…kita mengadap bersyukur kepada Allah swt..  Dia (Allah) suruh kita bersatu,  bahkan dalam bersembahyang  kita diwajibkan berjemaah . . .”

Sepenuhnya boleh dibaca di sini.  dan juga di sini

Apa lagi penyokong dan ahli PAS, cabutlah, tinggalkan parti PAS dan tubuhkan parti baru kalau tak mahu masuk UMNO. Walaupun Nik Aziz pernah berkata boleh bekerjasama dengan syaitan, tetapi yakinlah bahawa syaitan adalah musuh kita yang nyata dan ia pasti akan menyesatkan kita akhirnya.

Related Story:

HJ HADI PITAM LAGI

2 comments:

  1. harussani,ko adalah syaitan.

    ReplyDelete
  2. Hanya setan sejati ndak berkawan dgn setan. Siapa ntah dulu keluar wahyu tak pa kawan dgn setan, ha?

    Satu dari tugas utama setan adalah menyesatkan umat manusia. Ingat2 kat Malaysia ni, siapa KING menyesatkan orang Islam? Sokong LGBT, sponsor rusuhan, kafirkan sesama Islam tapi anggap kafir & peliwat sebagai boss, tanam 14 perusuh Memali tanpa dimandikan sebab 'mati syahid', makan elaun buta RM21k sebulan tapi kerja hampas tak buat?

    Hanya si bangang macam ko tak kenal setan anon 329.

    ReplyDelete