Wednesday, April 24, 2013

(11) (12) (2) Karpal Meroyan Selepas Tersembam....Mat Taib Pemimpin Buruk..

 


Karpal Singki ni biar betul. Sedar ke tidak dia dengan apa yang dia cakap ni??? Atau memang begitu antara kesan orang yang baru jatuh tersembam??

Di kala penyokong PAS sedang berpesta meraikan kemasukan Mat Taib ke dalam PAS, tetiba pulak si OKU ni bernada lain. Dia tidak bersetuju dengan kemasukkan Mat Taib ke dalam PAS. Jagalah DAP tu, tidak perlulah semua urusan PAS hendak dicampuri.

Di saat pemimpin dan ahli PAS sedang giat mewangikan Mat Taib, Karpal Singki pula hendak membusukkan dia. Bukankah PAS dan PKR itu menerima ramai  daripada bekas-bekas, termasuk bekas tentera dan polis?? Kenapa Karpal hairan pulak.

Ish..ish..ish.. meroyan pulak Karpal Singki ni, sedap mulut je dia mengatakan rekod Mat Taib sangat buruk dan sesiapa yang mempunyai rekod buruk tidak harus diterima menjadi ahli parti. Apakah dia tidak sedar dengar rekod Nuar Brahim???

Apakah dia ingat rekod Nuar Brahim begitu cantik sehingga dia sanggup melupakan apa yang dia pernah sebut dalam Parlimen pada tahun 1997 dulu????

Patutlah tidak langsung kedengaran kepada kita mana-mana pemimpin yang menyertai DAP sejak kebelakangan ini, rupanya tapisan kebaikan begitu ketat dalam DAP dan bukan sebarang orang boleh menyertainya.
 
Sebenarnya wahai Karpal Singki, reputasi DAP amatlah buruk sehinggakan begitu ramai ahlinya yang meninggalkan parti sejak kebelakangan ini. Kemelut yang melanda DAP termasuk yang terkini semasa pemilihan CEC membuatkan orang meluat untuk menyertai DAP.
 
Mereka yang menyertainya pula akhirnya tertipu dengan pelbagai janji yang mungkin diberikan kepada mereka yang ingin menyertai parti itu. Ramai juga yang kena 'kencing' dan cara LGE dan LKS menguruskan parti membuatkan ramai yang merasa muak. 


PRU-13: Karpal tolak Mat Taib sertai pembangkang

PULAU PINANG 24 April - DAP mempertikaikan tindakan Pas menerima kemasukan bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad Muhd. Taib ke dalam parti itu.
 
Pengerusi DAP, Karpal Singh berkata, Muhammad tidak layak untuk menyertai Pas sekali gus duduk di dalam pembangkang kerana mereka yang mempunyai rekod buruk tidak seharusnya diterima sebagai ahli dalam mana-mana parti.
 
"Itu pandangan peribadi saya memandangkan Muhammad mempunyai rekod buruk sepanjang bersama Barisan Nasional (BN) dahulu.
 
"Hanya mereka yang mempunyai rekod baik layak diterima untuk menyertai parti politik tidak kira pembangkang atau BN," katanya kepada pemberita di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE
 

Kerusi BN bertambah lagi.

PARLIMEN TAMPIN BN.

BN 11, PAKATAN 1.

PARLIMEN JELI BN.

BN 12, PAKATAN 1.

PARLIMEN BUKIT GELUGOR DAP.

BN 12, PAKATAN 2.


 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA JANJI2 PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment