Tuesday, April 3, 2012

HAHAHA!!! MENIPU SOHEH KENA LETAK JAWATAN

Presiden Hungary letak jawatan selepas plagiat tesis

03/04/2012 3:15am
 
  Pal Schmitt

BUDAPEST 3 April – Presiden Hungary, Pal Schmitt hari ini meletak jawatan selepas mendapati tesis sarjana kedoktoran miliknya adalah hasil plagiat dan tersebar luas.

Tesis sarjana kedoktoran miliknya pada tahun 1992 didapati adalah hasil terjemahan daripada penyelidik Bulgaria, Nikolai Georgiev yang dibuat ada tahun 1987.

Manakala sebahagian lagi diambil daripada kajian kes seorang penyelidik, Klaus Heineman.

Bagaimanapun, beliau berjanji untuk menentang keputusan di mahkamah kelak tetapi bersetuju untuk meletak jawatan. - AGENSI

Lagi Berita di sini

  Yap

Pengerusi Dong Zong ni bila pulak nak kena letak jawatan ni. Baca seterusnya di sini dan  sini

Begitu juga dengan Nuar yang dah beratus kali menipu ni, bila pulak nak meletakan jawatannya, atau nak kena pecat ni... Baca di sini.

  Masih seronok lagi???

Inilah bezanya keadaan di Malaysia dan di Negara luar. Kita masih ingat dulu, kisah video Soi Lek, siang malam, pagi petang, senja dan subuh pembangkang mendesak dia meletakan jawatan, akhirnya dengan rasa tanggung-jawab Soi Lek meletakan jawatan.

D.P Vijendran meletakan jawatan. Rahim Thamby Chik meletakan jawatan. Badrol Amin meletakan jawatan. Shahrizat Jalil meletakan jawatan. Mat Taib meletakan jawatan. Khir Toyo meletakan jawatan. Tapi Wan Azizah, Nik Aziz dan Nuar tak LOTAK JAWATAN!!!! Huuuaawaaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment