Friday, March 1, 2013

Tidak Ada Benda Lain Ke Yang KeadilanDaily Nak Siarkan..



 Kenyataan KURANG AJAR dan BIADAP dari Naib Presiden PKR.. DISEBABKAN anggota polis komando yang terkorban tu adalah melayu, jadi semua benda dia nak politikkan..Cilaka punya MP Cina Cicak Kubing PKR ni..! Jahanam PKR.!
Kenyataan KURANG AJAR dan BIADAP dari Naib Presiden PKR.. DISEBABKAN anggota polis komando yang terkorban tu adalah melayu, jadi semua benda dia nak politikkan..Cilaka punya MP Cina Cicak Kubing PKR ni..! Jahanam PKR.! 


Ini Jokiden zerox dari fb rakan. Walaupun cuba menjadi rasional, pedih juga hati membaca apa yang dicakapkan oleh mulut busuk Tian Chua ini dan sanggup pula disiarkan oleh Keadilandaily.
 
Memang dia ni jenis manusia yang tidak sensitif dengan apa yang berlaku kepada orang lain. Mengkaitkan ini dengan kongspirasi UMNO adalah sesuatu yang jelek. Jangan membuat andaian Tian Chua. Jangan nak mencari keuntungan politik. Rakyat Malaysia sedang bersedih ni dengan pemergian anggota Komando tersebut.
 
Mulut rasis dia ni akan terus mengeluarkan bau busuk sekiranya yang terkorban tersebut terdiri daripada anggota komando yang berketurunan Cina. 
 
UMNO/BN memang mempunyai strategi untuk meranap dan melumpuhkan PKR dalam PRU akan datang, namun UMNO/BN tidak akan sampai untuk bertindak sejauh ini untuk mengorban nyawa rakyat.
 
Menjadi berani tidak salah, tetapi jangan terlebih berani, takut nanti mengundang padah. Tidak adakah undang-undang yang boleh mencegah si biadap ini daripada mengeluarkan kata nista yang sedemikian rupa. Mana logiknya Tian Chua nak mengaitkan pencerobohan di Lahad Datu ini dengan kisah Al Ma'unah di Jenalek tu.
 
Dia ni patut berterima kasih kepada hakim dan mahkamah yang melanjutkan jangka hayatnya sebagai Ahli Parlimen dua tahun lalu.  Jika tidak sudah pasti dia ni sudah menjadi seperti anjing kurap yang daya salakannya tidak beberapa nyaring lagi.
 
KeadilanDaily pulak tidak ada ke lain-lain berita yang lebih bermutu untuk disiarkan untuk menaikkan rating PKR yang kini jatuh merudum. Kenapa sanggup menyiarkan berita sebegini.?? Baca selanjutnya di sini.. Tian Chua Gampang.
 
 

1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment