Saturday, March 30, 2013

Ini Antara Contoh Penyalah-gunaan Agama Oleh Pas..


Selain daripada Amanat Hj Hadi, terdapat lagi beribu-ribu penyalah-gunaan agama oleh Pas demi memancing undi sejak berpuluh tahun dahulu. Namun kesemuanya seolah-olah tidak menjadi kudis kepada jiwa pemimpin dan ahli mereka.
 
Apakah jiwa mereka telah hitam dan tidak mampu lagi menerima Nur atau cahaya? Saban hari ada sahaja kemungkaran yang puak mereka ini lakukan yang dianggap 'betul' demi kepentingan politik sempit mereka. Puas sudah ditegur oleh banyak pihak namun kesemuanya jatuh ke telinga yang pekak semata-mata.
 
Sesungguhnya keberanian pemimpin dan ahli Pas ini melakukan dosa amat mengkagumkan bukan sahaja seluruh negara tetapi juga mungkin seluruh dunia. Masihkah kita ingat sekumpulan ahli Pas telah membawa bendera bersih dan mengibarkannya di Masjid Nabi pada tahun lalu. Apakah pahala yang meReka cari atau dosa yang menggamit mereka ke sana?
 

 
via: @[100000068450901:2048:Mohamad Azari Hashim]
Menyelewengkan hadis untuk meraih undi...???
 
 
Kadang-kadang kiasan atau perbandingan yang Pas lakukan adalah tidak masuk akal. Syurga dan neraka menjadi sogokkan yang lumrah setiap kali tibanya PRU. Seolah-olah penghuni syurga itu hanyalah pemimpin, ahli dan penyokong Pas sahaja.
 
Terdapat hampir 2 billion penduduk Islam di bumi Allah ini. Jika mengikut syarat Pas mereka yang tidak mengundi Pas tidak akan ke syurga. Bayangkan betapa banyaknya penduduk Islam Indonesia, Pakistan, Cina dan Turki yang tidak menjadi ahli Pas, apakah mereka juga tidak layak untuk ke syurga. Malangnya ramai pengikut Pas yang percaya dengan dongeng pemimpin Pas ini termasuk yang terbaru ialah Ostazah Ebby Abadi itu. 
 
Akal yang sempurna yang Allah swt kurniakan telah tidak digunakan sebaik mungkin kerana telah terlampau taksub seperti yang dialami oleh CN Al-Afghaniatau Cikgu Non. Cikgu Non ini telah mengakui bahawa dia berusaha untuk membunuh mantan PM Tun Dr Mahathir Mohamad kerana terpengaruh dengan amanat Hj Hadi dan menganggap bahawa Tun merupakan penghalang kepada tertegaknya kerajaan islam di bumi Malaysia ini. Begitu sekali.


Agaknya cara terbaik untuk menyedarkan segala kemungkaran yang mereka lakukan ini ialah dengan rakyat bertindak nekad, membuangkan 'rasa bersalah' lalu menolak Pas sepenuhnya dalam PRU13 yang akan datang. UNDILAH UMNO/BN DAN TINGGALKAN PAS.
 
Apabila Pas kalah teruk dan gagal memenangi banyak kerusi dalam PRU13 nanti, mungkin ketika itu baru mereka sedar betapa Allah tidak merestui segala 'perjuangan' mereka yang sia-sia tersebut. Mungkin setelah kalah teruk dan ditolak oleh pengundi nanti barulah  pemimpin Pas akan muhasabah diri dan merenung kembali segala perkara mungkar yang pernah mereka lakukan dulu.
 
 
Mungkar????
 
 
 
 Mungkar???
 
 
Taksub???
 
 
 
 Mungkar???
 
 
Zalim???
 
 
 
 
Tak ada kerja lain???
 
 
 
Tersalah puja????
   


1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA PAKATAN.
 

No comments:

Post a Comment