Sunday, January 20, 2013

Karpal Singki Dan Assmin Ali Individu Paling Bacul Dalam Dunia..


  

Terdengar tadi di TV3 Datuk Aidid mengatakan isu Kalimah Allah ini bukan lagi merupakan isu antara DAP dengan PAS atau antara PAS dengan PKR. Ia merupakan isu umat Islam sejagat atau seluruh dunia.
 
Lalu apabila Karpal Singki membantah keputusan Majlis Syura PAS dalam hal ini bermakna Karpal Singki menghina umat Islam seluruh dunia bukan sahaja umat Islam di negara ini.
 
Datuk Hassan Ali pula berkata penghinaan pemimpin pakatan pembangkang samada dari PAS, DAP mahpun PKR terhadap Islam sebenarnya telah mereka lakukan berpuluh kali. "Saya ada rekod" katanya.
 
Bagaimana pula dengan Assmin Ali yang juga mempertikaikan atau menolak keputusan Majlis Syura dan masih tetap mahu berpegang dengan keputusan muzakarah pakatan pembangkang pada 8 Januari 2013 dan juga keputusan bersama yang diambil pada tahun 2010 dahulu.
 
Ini bermakna bagi Datuk Aidid Assmin juga alalah bacul dan menyinggung perasaan umat Islam seluruh dunia kecuali umat Islam yang berada dalam PKR dan sebahagian kecil yang berada di dalam PAS. 
 
Datuk Aidid dengan tegas mengatakan bahawa Karpal Singki adalah paling bacul dalam dunia ini apabila mahukan Kalimah Allah digunakan oleh penganut agama lain dalam penerbitan mereka khususnya penerbitan bibble dalam bahasa Melayu yang bakal di letakkan dalam laci di hotel-hotel mewah kelak.
 
Ramai umat Islam dalam pakatan dan juga yang dalam BN mempertikaikan kenyataan Assmin Ali dan juga Karpal Singki ini. Ramai juga yang bertanya, beria-ia sangat Karpal dan Lim Guan Eng ni ingin menggunakan Kalimah Allah kenapa?? Mereka penganut Kristian kah??/
 
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN.

No comments:

Post a Comment