Wednesday, May 2, 2012

KONSPIRASI TERBESAR KHALID GAGAP DENGAN HASSAN ALI..NUAR TERSENYUM PUAS..

Lega betul si Khalid ni.... kenapa ya??
 

SHAH ALAM - Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mengecam keras tindakan beberapa blog pro-Umno yang mendakwanya melanggan seks sambil menyifatkan ia sebagai satu "fitnah" terbaru pihak Umno menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

  

Kata Azmin, ia fitnah yang ditohmah ke atas dirinya untuk mengaibkan beliau dan keluarga susulan nasib dilalui Ketua Umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim tahun lalu.



"Fitnah jelek ini disebarkan oleh media yang dikuasai Umno yang memetik sumber blog pro-Umno.



"Fitnah ini memaparkan seorang lelaki yang mereka tohmah sebagai saya bersama seorang wanita dalam tandas.



"Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut. Ianya adalah fitnah ulangan menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim," kata beliau dalam satu kenyataan media hari ini.




Di atas adalah penafian Azmin Ali terhadap penyiaran gambar-gambar yang menyerupai beliau yang menunjukkan ais krimnya sedang di nyonyot oleh awek Indon. Penafian tersebut telah banyak disiarkan oleh blog pro kerajaan. TV3 dan Utusan juga menyiarkan perkara tersebut dalam laporan berita masing-masing.

Jokiden memilih untuk tidak mempercayai gambar-gambar tersebut, kerana belum ada mana-mana pihak berkuasa yang mengesahkan ketulinan gambar itu. Lebih selamat untuk mempercayai penafian Azmin seperti di atas daripada mempercayai gambar tersebut.

Ini adalah fiiitttttttnnnaaaaaaaaaahhhhhhhh jahaaaaaaaaaaaaatttttt, bertujuan untuk memalukan Azmin dan keluarganya seperti  kata Azmin dalam sidang medianya. Ini skrip lama UMNO/BN.

Selain daripada itu alasan Jokiden untuk berpihak kepada Azmin samalah dengan sebahagian pendapat para pengkomen dalam blog yang sempat di baca. Alasan kuuuuukuuuuhhh Jokiden untuk mempercayai Azmin ialah:

1. GAMBAR TU BOLEH DI REKA, DI SUPERIMPOSE,
2. CEPATNYA  AZMIN RESPON KEPADA ISU INI,
3. YANG MENYIARKAN GAMBAR IALAH BLOGER UMNO.. SOHEH BERNIAT JAHHHHHHHHHHHAAAAAAAATTTT,
4. BANYAK TEMPAT  LAIN DIA NAK BUAT PROJEK TU.. TAKKAN DLM TANDAS
5. JUGA TAK KAN DIRUANG TAMU.. ISH TAK CAYA.. TAK CAYA..FITNAAAAAAAAHHHHHH
6. KONSPIRASI UMNO UPAH AWEK INDON ..

7. DIA BOLEH BAWA AWEK TU KAT HOTEL MEWAH DALAM DAN LUAR NEGARA

Yang Jokiden hendak komen ialah jika 'skrip lama' UMNO/BN hendak memfitnah Azmin, dia juga nampaknya serupa  menggunakan skrip lama iaitu terus menuding jari kepada UMNO/BN dan kerajaan. Sedikit hari lagi, jika penafian menjadi layu, nama DSN yang tidak kena mengena juga akan diheret sama. Skrip ini selalunya membuatkan sesuatu drama itu box office.. meletup.

Tuduh UMNO/BN, kerajaan dan DSN akan memudahkan sesuatu isu tersebut dialihkan. Musuh setiap ahli politik bertaburan di mana-mana sahaja. Ahli politik tidak boleh berbuat silap. Bukan sahaja mesti bersih, tetapi juga mesti kelihatan bersih.

Azmin mesti sedar, musuh dia keliling pinggang bukan sahaja dari kalangan UMNO/BN, tetapi juga dikalangan ahli parti, dikalangan inner circle PKR sendiri. Juga dia ada musuh dari kalangan ahli PAS, dari kalangan pegawai kerajaan, dari kalangan DAP. Malah Azmin mempunyai musuh dalam keluarga sendiri. (Sehari selepas artikel ini, Suara Rakyat kata itu Azmin)

Apa salahnya penafian tersebut ditujukan kepada Khalid Gagap MB Selangor. Katalah Khalid berkonspirasi dengan Hassan Ali untuk menjatuhkan dia. Katalah Ummi Afilda bersekongkol dengan awek Indon lalu mengupahnya untuk memerangkap dia. Katalah itu perancangan jahat Nurul Izzah atau perancangan jahat Shamsidar. Semuanya serba mungkin atas beribu sebab.

Maksudnya di sini janganlah semuanya hendak dikaitkan dengan UMNO/BN.  Rasanya ramai pemimpin PAS dan bekas pemimpin PAS yang mampu melihat gambar tersebut. Jika video mungkin ada yang tidak sanggup melihatnya. Ini gambar, sekali pandang dan cukup.

Apapun kita tunggu komen dari Dr Hassan Ali selepas ini. Yang mungkin turut seronok dengan penyiaran gambar tersebut ialah Nuar Brahim, Badrolamiiiiinnnnnn dan Mat Sapu. Shamsidar?? Lega...!!!!

Ps, macam sudah di atur-atur pulak gambar ni keluar sebaik sahaja Bersih 3 berakhir.
"Orang gila lebih waras daripada orang tidak gila" Patutlah orang panggil dia Mahpooozzz Bean.

2 comments:

  1. air nak terpancul bukan kira kek mano? hehee kek bonet keto pun buleh gak....hahahaha

    ReplyDelete
  2. depa yg sedap kena sedut... kantoi.. salahkan pihak lain pulak... gila3x...itupun ada yg sokong!! lg gila10x

    ReplyDelete