Sunday, December 16, 2012

DAP Akhirnya Merajuk...


Mengacau betul.. orang nak berkonvensyen dia pulak nak berdemo..
 
 
  Bos tetap duduk walaupun yang lain kena berdiriiiiii!!!!

Ke mana menghilangnya pemimpin-pemimpin kanan pakatan kerana tidak langsung menunjukkan muka dalam Konvensyen DAP yang diadakan pada hari ini.
 
Mana Presiden PKR, mana Presiden Pas dan mana Ketua Umum lantikkan sendiri.??? Mana??? Saja kot tidak mahu dilihat oleh masyarakat Melayu bahawa mereka kelihatan terlalu menghormati DAP.
 
Cukup ke sekadar menghantar wakil sahaja?? PKR melalui Timbalan Ketua Menteri dan Pas oleh Setiausaha Agung sahaja.
 
Nuar entah ke mana. Hj Hadi dan Pok Nik berada di Terengganu dalam majlis perdana jelajah entah apa-apa Pas nak ganti UMNO kononnya..
 
DAP mungkin merajuk sakan apabila perhimpunan parti mereka tidak dihadiri oleh pemimpin rakan sekongkolan mereka. Oleh kerana terlalu merajuk mungkin menyebabkan Setia Agungnya tanpa segan silu menuntut tambahan kerusi untuk ditandingi dalam PRU13 kelak.
 
Tanpa kehadiran Hj Hadi di saf hadapan Karpal Singki mengambil kesempatan untuk terus menghina ahli-ahli akar umbi Pas iaitu dia tetap mahukan Nuar Brahim menjadi Perdana Menteri dan bukannya Hj Hadi. Dalam ertikata lain "Hj Hadi tidak layak.. tak fahamkah..??"
 
Semalan Penganjur Konvensyen Terresa K menjelaskan keahlian DAP sekarang telah mencecah 150,000 orang. Alah ciputnya tak sampai setengah ahli puteri UMNO, itu yang ada hati nak kerusi lebih, itu yang nak mewakili majoriti rakyat Malaysia 28 juta orang, itu yang beria-ia nak ke Putrajaya?? Ish..ish.. 
 
Ingatkan ahli DAP ni ramai sangat, mencecah jutaan orang bagi mewakili tiga bangsa terbesar Cina, India dan Melayu.. Apapun tahniah kepada Ngeh walaupun tempat terakhir tetapi tetap tersenarai.
 
Tanpa pendekatan rasis dalam PRU13 kelak DAP pasti tidak akan ke mana. Tengoklah nanti. Lagi kisah merajuk di sini
 
 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN.

No comments:

Post a Comment