Sunday, October 14, 2012

Mungkin Inikah Penthouse Milik George Soros Di KL..??.


 
 
 
 
 
 
 
 

Jik Pakatan Haram akhirnya berjaya memegang tampuk kuasa selepas PRU13 kelak, mungkin Soros akan berpindah ke Malaysia. Dia mungkin membeli sebuah Penthouse Mewah di ibu kota dengan harga mencecah RM18juta.
 
Dari situ dia akan duduk bersantai memandang pemandangan cantik dan indah Bandar Raya Kuala Lumpur sejauh mata memandang dengan hati yang puas. Dia mungkin akan berkata-kata dalam hati betapa hebatnya rakyat Malaysia dengan hanya bantuan yang tidak seberapa darinya untuk menaja beberapa kelompok individu dan media supaya memainkan agenda sulitnya maka kerajaan telah dapat ditukar dengan boneka dia.
 
Tentulah ketika itu dia dengan berani dan bebasnya menunjukkan diri seberapa kerap yang boleh di negara ini. Orang2 PKR yang telah termakan budi dia dengan pemberian dana yang tak seberapa pasti akan mengusung dia ke hulu ke hilir dan dia akan mendapat taraf VVIP di sini kelak. Dia mungkin akan selalu 'launch' dengan Mr Bean Malaysia di hotel-hotel 6 bintang sambil memuji-muji peranan Mr Bean dalam gerakan menukar kerajaan.. Hahaha dalam negara yang mengamalkan sistem Demokrasi apa sahaja boleh berlaku.
 
Kesilapan sesaat boleh menyebabkan penyesalan untuk seumur hidup. Setiap undi penting dan penentu kepada masa depan. Bilalah KDN nak bertindak ke atas portal berita Malaysiakini ni..?? 
 

"Orang gila lebih waras daripada orang tidak gila" Mahpooozzz Bean.

No comments:

Post a Comment