Saturday, March 23, 2013

Pakatan Akan Menyewa Jet Mewah Di Hari Mengundi..

 
 
 
 
  

Patutlah puak pakatan ini boleh menang banyak negeri, rupanya mereka mendapat khidmat pengundi hantu selama ini. Patutlah pakatan sibuk mengatakan SPR mendaftarkan pengundi yang sama lebih daripada satu kali dan boleh mengundi berkali-kali.
 
Rupa-rupanya segala tuduhan tersebut hanyalah untuk mengabui mata rakyat sahaja. Supaya rakyat tidak memandang serong dengan aktiviti penyelewengan mereka ini, maka mereka menuding jari kepada UMNO/BN dan SPR.

Samalah dengan isu kroni, merompak duit rakyat dan zalim yang sering dicanangkan oleh puak pakatan dalam ceramah dan media sosial sebenarnya segala tuduhan tersebut hanyalah untuk menutup salah laku mereka sendiri. Sebelum orang nampak dan sebelum rakyat mempertikaikan kegiatan tidak bermoral mereka itu, lebih baik mereka terlebih dahulu menuding jari ke arah UMNO/BN. Lalu mereka seolah-olah bersih suci daripada dosa-dosa tersebut.

Rakyat pasti terkejut dengan pendedahan Mymassa (wajib baca) di mana Rafizi Ramli berjaya mempermainkan (menipu)  SPR dengan mendaftarkan dirinya sebagai pengundi sebanyak lima kali di lima negeri yang berlainan.

Melampau betul kerja si Rafizi ni sampai sanggup mendaftarkan dirinya sebanyak lima kali semata-mata nak memenangkan calon pakatan. Bayangkan jika 20,000 orang ahli PKR dan pakatan yang berbuat demikian maka jumlahnya amat besar dan pasti boleh memenangkan calon pakatan. 1 x 5 x 20,000 orang = 100,000 orang.


     
 
 
     

 
Rafizi ni mendaftar sebagai pengundi di Terengganu iaitu di Marang dan Kemaman, di Baling Kedah, di Sarawak dan di Johor. Memang sah dia ni lebih teruk daripada hantu. Di harapkan akan ramai yang membuat report polis dalam perkara ini kelak.

Untuk memudahkan Rafizi bergerak dalam tempoh 10 jam tersebut dari jam 7 pagi hingga 5 petang, maka pakatan terpaksalah pakatan menyewa  sebuah jet super mewah untuk menerbangkan Rafizi ke distinasi yang disebutkan tadi.

Oh ya, kerana sekarang ini peraturan SPR telah mengwajibkan jari pengundi dicalit atas desakan puak pakatan setelah selesai membuang undi, maka di dalam pesawat mewah itu telah disediakan satu jenis cecair yang tidak dapat dikesan oleh mana-mana mesin pengimbas untuk membolehkan Rafizi membersihkan kesan calit tesebut.

Menyewa Jet mewah untuk Rafizi pada hari mengundi ini tidak langsung merupakan masalah bagi pakatan kerana mereka dikatakan mempunyai dana yang cukup bersar berjumlah berbillion ringgit yang disumbangkan oleh pihak tertentu dari dalam dan luar negara.

Jadi benarlah sebagai dikatakan bahawa puak pakatan ini menang banyak kerusi disebabkan oleh pengundi hantu dan untuk menutup kemungkaran mereka itu maka mereka menuduh semua hantu-hantu tersebut memberikan undi kepada UMNO/BN. Ish..ish.. dia yang mendapat laba UMNO/BN pulak yang mendapat bala.

 
 
1MALAYSIA TOLAK FITNAH, TOLAK PKR, DAP DAN PAS, SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN. U ULANG SOALAN, I SAMAN YOU. JANGAN PERCAYA PAKATAN.

No comments:

Post a Comment